Skip to main content

We zijn sinds kort abonnees van KPN en ik loop gelijk tegen een dingetje aan. 

Ik kijk graag de show Ghosts (BBC First), en die is altijd op zeer onhandige momenten op tv. Vandaar dat terugkijken een super optie is hierbij. Volgens het KPN zenderaanbod met terugkijken (7 dagen) valt deze zender daar ook onder. 

Maar op kpn.tv.com is NIETS van deze zender terug te kijken. Ook kan hij niet eens de serie vinden (terwijl hij wel gewoon op tv te zien is, dus ik kan ook niet makkelijk zien wanneer hij is mocht ik hem live willen zien). 

Wel kan ik deze serie (en bijna alles van deze zender trouwens, en vele anderen) terugkijken via de TV (kastje). 

Ik kijk via Chrome, mocht dat enige invloed zijn. 

 

Maar het is wel jammer want ik dacht anders om het opnemen in het pakket te nemen, maar als je via internet niet eens het programma kan vinden om op te gaan nemen, heeft dat ook niet echt nut. 

 

Is het ergens een instelling? Gaat er gewoon wat mis? Is er een fout in de website? Help?

Ja, BBC is alleen beschikbaar op de ontvanger. Dat hoort zo bij KPN. Daar is niets aan te doen.


Ja, BBC is alleen beschikbaar op de ontvanger. Dat hoort zo bij KPN. Daar is niets aan te doen.

Ook BBC first? 
Alle BBC dingen? 

Maar waarom kan het ook niet terug gevonden worden? Wel via de app, daar kan het programma wel gevonden worden, maar via Chrome kan hij niets vinden. 

 

 


Dat is inderdaad vrees ik een rechten kwestie vrees ik Xantra en daar heb ik helaas vanuit KPN ook geen directe oplossing voor vrees ik.


@Remco_, maar dan mag https://www.kpn.com/televisie/zenders.htm wel wat duidelijker?

 

BBC First: 7 dagen terugkijken, geen voorbehoud voor alleen via decoder.

 

7 dagen terugkijken geeft je toegang tot een selectie van tv-programma's die je eenvoudig terugkijkt via je Interactieve TV. Hieronder zie je de zenders met 7 dagen terugkijken.

 

Ik vind de filters “Terugkijken en Programma Gemist” en “7 dagen terugkijken” maar verwarrend. Als je daar op “Meer informatie” klikt kom je voor beide op https://www.kpn.com/televisie/programma-gemist.htm waarop domweg het volgende staat. Je moet de website dus wel erg goed lezen om te zien dat dit niet voor al het aanbod geldt (zoals zelden voor buitenlandse films op de publieke zenders, terwijl het dan vaak wel via NPO Start te zien is). En voor sommige zenders dus ook nog alleen via de decoders. 🙄

Terugkijken doe je zo: geen enkel voorbehoud.

 

Heb je een programma gemist? Geen probleem. Je kan een programma terugkijken. Dat zit standaard bij je KPN TV abonnement. Het werkt heel makkelijk met de knoppen 'Gids' of 'Terugkijken' in het menu van KPN TV. Je kan er:

 

Ik vind dat er veel teleurstellingen zijn na overstap/ingebruikname.


Dat vind ik jammer om te vernemen. Ik zal je feedback terugkoppelen! Mocht je in de toekomst nog aanvullende vragen hebben post dan gerust nog even een topic.