Skip to main content

Ik hen nu ongeveer 1 maand het nieuwe menu en ben er zeer ontevreden mee. Het oude menu was snel en overzichtelijk, het nieuwe traag en onhandig. Daarnaast werkt terug kijken niet meer. Het ene programma stopt halverwege, het andere na 10 seconden. Mijn apparatuur is 2 jaar oud.

Hi @Raoulb, wat balen dat Terugkijken niet goed werkt! :slight_frown: We zijn op dit moment bezig met het invoegen van verschillende verbeteringen wat de traagheid moet oplossen en de leesbaarheid moet verbeteren. Wat betreft het Terugkijken, wil je hiervoor een Frisse Start uitvoeren op je tv-ontvanger? Ik hoor graag van je of het heeft geholpen. Zo niet, wil je dan de gegevens in je profiel? Dan kan ik verder voor je aan de slag. 


Hoi Job, frisse start heb ik al geprobeerd. Heeft niet geholpen. Ondertussen wel andere programma's terug gekeken zonder problemen. Probleem verschild dus per programma. 


Jammer dat het niet heeft geholpen! Wil je je gegevens invullen in je profiel? Dan ga ik aan de slag met de probleemanalyse. 

 


Hoi Raoul, ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer