Skip to main content

In een brief die ik thuis gestuurd krijg van KPN staat;

  • Voor 14,99 ben je er iedere race bij.
  • Alle formule 1 races, kwalificaties en trainingen.
  • scherpe analyses voor en na de race.

 

Dit blijkt niet hellemaal te kloppen.

Dit is namelijk voor14,99 per maand ben je er iedere maand bij.

Gelukkig kijk ik op KPN.com om dit te constateren. 

In de brief van de kpn staat dat ik dit allemaal heel makkelijk kan regelen via mijn tv-ontvanger. Als ik dit gedaan had en niet op de site had gekeken dan had ik er pas volgende maand achter gekomen.

Op zijn minst slordig.

Peter Stokvis

Alle prijzen zijn toch per maand bij KPN en alle andere providers. Dus wie is hier nu slordig, dom of denkt gewoon als een Hollander? :stuck_out_tongue_winking_eye: (je weet wel, die moppen van de Belgen over ons...)


Alle prijzen zijn toch per maand bij KPN en alle andere providers. Dus wie is hier nu slordig, dom of denkt gewoon als een Hollander? :stuck_out_tongue_winking_eye: (je weet wel, die moppen van de Belgen over ons...)

Blijft dat dit KPN nooit in het nadeel van KPN overkomt. 

Kende je deze trouwens al. 

s Morgens vroeg komen twee werkmannen van Belgacom de straat ingereden En beginnen te graven. Nadien wordt de gegraven sleuf weer dichtgegooid. Dit gaat zo de hele dag door. Vooraleer ze 's avonds vertrekken komt een buurtbewoner bij die mannen En vraagt hen wat ze nu eigenlijk de hele dag gedaan hebben. Wel zeggen die mannen : 'Wij hebben draadloos internet gelegd.'

Zijn dus niet alleen Belgen. :rofl:

(Vond ik toen ik zocht op iets waarop een KPN medewerker voor een klant iets had behandeld waar het leek of die dachten dat ze ambtenaren waren)  :joy:


Hoi @Peter Stokvis, bedankt voor je oplettendheid! Ik zal hem doorgeven!