Skip to main content

Waarom reageert de software van de tv-ontvanger zo verschrikkelijk traag? Sinds de updates is het kommer en kwel. Van mij mag de oude versie terug!

Als het goed is wordt ie morgen sneller want morgen komt er een update. 

Als je niet kunt wachten tot morgen: geef de tv-ontvanger maar eens een herstart. (via instellingenmenu “Systeem”)


Toppie 🤨, het is nu nog erger, maar beperkt menu! Ik snap niet dat nieuwe releases niet eerst goed getest worden. Weer een brevet van onvermogen. Treurig KPN


Ha @Toine van Es, welkom! Ik zie dat je al gezien hebt dat je van de regen in de drup bent geholpen. Heel erg spijtig, mijn excuses! We werken hard aan het oplossen van het probleem, zodat we opnieuw de nieuwe firmware uit kunnen rollen.


Die software is al maanden slecht. Niemand vroeg om een update, het werkte prima. Mijn voorkeur heeft toch echt de werking boven het design. Nu zit ik met software die er mooier uit ziet maar ongelofelijk traag is. Het lijkt wel niet getest voordat het gedeeld was. Iedere update heeft tot nu toe niets opgeleverd. Gewoon de oude, werkende, software terug!

Ik ben er wel klaar mee en stap over. Ik ben altijd bewust bij het duurdere KPN gebleven omdat het veelal beter werkt dan bij anderen. Nu dat niet het geval is valt de meerwaarde van KPN daarmee weg.


Als het goed is wordt ie morgen sneller want morgen komt er een update. 

Als je niet kunt wachten tot morgen: geef de tv-ontvanger maar eens een herstart. (via instellingenmenu “Systeem”)

Geloof dit maar niet. Dat wordt aan maanden geroepen en ik lees dat de kenners zeggen dat dit helemaal niet kan met deze software.


Die software is al maanden slecht. Niemand vroeg om een update, het werkte prima. Mijn voorkeur heeft toch echt de werking boven het design. Nu zit ik met software die er mooier uit ziet maar ongelofelijk traag is. Het lijkt wel niet getest voordat het gedeeld was. Iedere update heeft tot nu toe niets opgeleverd. Gewoon de oude, werkende, software terug!

Ik ben er wel klaar mee en stap over. Ik ben altijd bewust bij het duurdere KPN gebleven omdat het veelal beter werkt dan bij anderen. Nu dat niet het geval is valt de meerwaarde van KPN daarmee weg.

Helemaal met je eens. Wat een draaaaama. Als je design wil verbeteren zul je er ook voor moeten zorgen dat je daar de juiste hardware voor hebt bij de mensen thuis. Geen software toepassen op hardware wat het niet aankan. Tis net een bedrijf, zullen we maar zeggen.

Maar, KPN doe er wat aan!! Dit is niet te doen in 2020 (bijna 2021). Je bent nu qua snelheid terug naar af (2011). Of mss was het toen ook niet eens zo traag.

Dit geld overigens ook voor de KPN iTV app. Ik kan al wéken geen tv kijken op mn iPad (elke keer verwijderen, opnieuw installeren, daar ben ik klaar mee).

Hopen op snelle verbeteringen, want hier betaal ik niet extra voor tov andere providers. Ik betaalde graag voor KPN om zijn stabiliteit, niet om het design. Design is leuk meegenomen, maar dan moet je wel de juiste apparatuur bij de mensen thuis hebben staan. Dit is killing


Als het goed is wordt ie morgen sneller want morgen komt er een update. 

Als je niet kunt wachten tot morgen: geef de tv-ontvanger maar eens een herstart. (via instellingenmenu “Systeem”)

Geloof dit maar niet. Dat wordt aan maanden geroepen en ik lees dat de kenners zeggen dat dit helemaal niet kan met deze software.

@105120 er kwam wel degelijk een update. Die werd echter vanwege onvoorziene problemen ook weer teruggedraaid. We hopen om dit zo snel mogelijk alsnog uit te kunnen rollen, maar ik heb daar op dit moment nog geen concrete informatie over. Ik adviseer jou en @Aconda1969 om het topic over het nieuwe itv menu in de gaten te houden. Daar delen we de laatste informatie!