Als ik de tv aandoe dan duyrt het 15 seconden voordat ik beeld heb maar geluid heb ik wel
Mijn vader blijkt dit pr o bleek ook te hebbenÂ
Hoe komt het?
Als ik de tv aandoe dan duyrt het 15 seconden voordat ik beeld heb maar geluid heb ik wel
Mijn vader blijkt dit pr o bleek ook te hebbenÂ
Hoe komt het?
Welk type ontvanger heb je?
Sinds een paar weken heb ik ook hetzelfde probleem. Ik heb een Arcadyan HMB2260 ontvanger en er is niets aan de apparatuur of de opstelling gewijzigd. Ben ook wel benieuwd wat de oorzaak kan zijn.
Ik heb een Arris VIP5202 en het duurt 38 seconden voordat ik beeld heb en daarna nog 5 minuten(!) voordat de hele TV gids geladen is.
Oplossing is de optie dat ie in spaarstand gaat uitzetten. Dan werkt alles binnen 2 seconden.
Hi
Sinds een paar weken heb ik ook hetzelfde probleem. Ik heb een Arcadyan HMB2260 ontvanger en er is niets aan de apparatuur of de opstelling gewijzigd. Ben ook wel benieuwd wat de oorzaak kan zijn.
Jij hebt dus ook wel eerst al geluid, maar geen beeld? Kun je het eens echt timen? 15 seconden is wel echt lang.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.