Skip to main content

Het wachtwoord (KPN ID) om in te loggen op de app KPN TV+ wordt niet geaccepteerd. Ook na het instellen van een nieuw wachtwoord, werkt dit niet. Met deze inloggegevens kan ik wel mijn KPN bereiken.

Hoe kom ik binnen bij KPN TV ??????

Even voor de duidelijkheid: u betaald wel voor tv bij KPN? U heeft dus 1 of meerdere tv ontvangers in huis?

U kunt inloggen op MijnKPN schrijft u. Ziet u dan de facturen van uw thuis abonnement? 


Je hebt een 14 cijferig nummer voor tv kijken.

Die gebruik je ook voor de KPN tv ontvanger.

 

Tik deze 14 cijfers in (2000000xxxxxxx)

En daarna de pincode. 


Hallo @Paul5040 

Is het e-mail adres van jouw KPN ID toevallig korter dan 14 karakters? Daar is namelijk een bekend probleem mee in de app. Dit staat op de lijst van de app developers om voor de volgende versie te gaan fixen.


Nick83: In mijn KPN zie ik mijn facturen, daar werkt alles normaal. Alleen het daar gebruikte WW werkt niet in de app KPN TV.


Joop2011: Ook inloggen met abonneenummer en pincode werkt niet 


Paul5040: mijn e-mail adres bestaat uit meer dan 14 tekens.


Hallo @Paul5040 

Als zowel inloggen met KPN ID als abonneenummer niet werkt dan is er iets anders aan de hand. Zou je je KPN ID e-mail adres en je iTV abonneenummer willen vermelden in het privé gedeelte van je forum profiel? Dan kan ik, of iemand anders uit mijn team, met hulp van een moderator er even naar kijken.


Jeroen Bart: Hoe kom ik in het privé gedeelte van mijn forum profiel. Dit communicatiekanaal heb ik niet eerder hoeven te gebruiken.


Jeroen Bart: Hoe kom ik in het privé gedeelte van mijn forum profiel. Dit communicatiekanaal heb ik niet eerder hoeven te gebruiken.

Dat kan je doen via https://forum.kpn.com/settings/profile. De velden die als "Privé" gemarkeerd zijn zijn alleen door jou en de moderators van KPN te lezen.


Jeroen-Bart: gegevens doorgestuurd.


@Paul5040 Met behulp van @Alexandra van KPN en @TV Apps Team heb ik kunnen kijken naar de logs.

Als eerste, de TV abonneenummer dat je hebt ingevuld bestaat niet. Het kan toevallig zijn, maar het lijkt wel op een nummer wat iemand invult als ie het niet weet en maar wat moet invullen. Het eindigt op 1234567.

Je KPN ID is wel correct, maar er kan geen TV product gevonden worden voor dat KPN ID. Kun je controleren of je in de Mijn KPN omgeving wel een TV product ziet staan?


Jeroen-Bart: in mijn KPN waren niet al mijn producten gekoppeld aan mijn KPN ID. De koppeling heb ik alsnog uitgevoerd en daarna kon ik inloggen op de app KPN TV+. Dus zoals het er nu naar uitziet is mijn probleem opgelost .  Mijn hartelijke dank voor je hulp.

overigens waar kan ik mijn juiste abonneenummer vinden?


overigens waar kan ik mijn juiste abonneenummer vinden?

 

Dit moet ook ergens in jouw Mijn KPN omgeving staan. Op deze pagina staat uitgelegd waar precies: https://www.kpn.com/service/ugs/tv-pincode


Abonnementsnummer TV is ook te vinden in de ontvanger.

Arris/Arcadyan onder Info
TV+ onder Instellingen (tandwiel) → Informatie

 


Jeroen-Bart: in mijn KPN waren niet al mijn producten gekoppeld aan mijn KPN ID.

Dit vind ik bijzonder. Want:

Nick83: In mijn KPN zie ik mijn facturen...

Als u de facturen van uw thuis abonnement ziet, dan moet toch het thuis abonnement gekoppeld zijn? Wat was er dan nog niet gekoppeld dan?


Nick83: Sorry, ik zag alleen de facturen van mijn mobiel, die was wel gekoppeld.


Nick83: Sorry, ik zag alleen de facturen van mijn mobiel, die was wel gekoppeld.

Tja, een mobiel abonnement heeft geen tv. Ik vroeg daarom ook nadrukkelijk of u de facturen van het thuis abonnement zag.

Maar het is opgelost 👍


Nick83: Sorry, ik zag alleen de facturen van mijn mobiel, die was wel gekoppeld.

 

Daar kan je dus je thuisabonnement ook koppelen. 


Nick83: Sorry, ik zag alleen de facturen van mijn mobiel, die was wel gekoppeld.

Daar kan je dus je thuisabonnement ook koppelen. 

Dat heeft @Paul5040 ondertussen ook al gedaan (klik).


Nick83: Sorry, ik zag alleen de facturen van mijn mobiel, die was wel gekoppeld.

Daar kan je dus je thuisabonnement ook koppelen. 

Dat heeft @Paul5040 ondertussen ook al gedaan (klik).

 

O?

Misschien ben ik nog niet wakker, maar ik zie het niet.

Maar als hij het gedaan heeft, dan is het toch ok?


joop2011 schreef:

Misschien ben ik nog niet wakker, maar ik zie het niet.

 

Jeroen-Bart: in mijn KPN waren niet al mijn producten gekoppeld aan mijn KPN ID. De koppeling heb ik alsnog uitgevoerd en daarna kon ik inloggen op de app KPN TV+

 


Reageer