Skip to main content

Ik heb gisteren in Frankrijk een Samsung Qled TV gekocht, type The Frame QE32lso3T. Dit omdat mijn vorige Samsung te oud was om de app te downloaden. Ik heb in de app store gezocht naar de KPN app, maar kan hem niet vinden. Help.

Als je een tv in Frankrijk koopt zit er software in voor de Franse markt koop je deze tv in NL heb je de software en dus ook de app voor NL

Misschien kun je de tv op NL zetten in het servicemenu , meestal met een code of een speciale afstandbediening


@Leonm8 

En in Frankrijk werkt die app sowieso NIET. Deze werkt uitsluitend op het adres (IP check) waar je abonnement op staat.
Dus zelfs bv bij je buren niet met jouw gegevens.


Dank je wel voor je reactie Wieteke. De TV staat ingesteld op de Nederlandse taal. Ik denk inmiddels te weten waar het aan ligt. Je moet namelijk op je thuisnetwerk van KPN ingelogd zijn. TV gaat dus mee naar NL. 


TV gaat dus mee naar NL. 

Hopelijk lukt het daar wel met die Franse tv. En dus redelijk Frans gerichte app-store.

En als de app dan werkt, dan heeft mee terugnemen naar Frankrijk geen zin. De televisie app werkt daar niet. Alleen op je thuisadres. De app doet namelijk een IP check.


Vreemd. Er wordt door KPN aangegeven dat je met deze app overal TV kunt kijken. Gelukkig kan ik wel Kpn iTV kijken op de smart tv, maar met de app leek het wat eenvoudiger navigeren. We zullen zien. Dank voor je reactie Peter


Klopt. De app voor smartphone en tablet is in heel Europa te gebruiken. En de website tv.kpn.com.

De app in Samsung en LG televisies werkt écht alleen maar op je huisadres. Nergens anders.

Heb 't zelf getest. Bij de buurvrouw, die ook ITV heeft, geeft ie onder mijn abonneenummer een foutmelding.

Meer over de tv-app

Website: KPN ITV app

Kan ik de KPN Smart TV app gebruiken als ik niet verbonden ben met mijn thuisnetwerk van KPN?

Je kunt de KPN Smart TV app alleen gebruiken als je verbonden bent met je KPN thuisnetwerk. Dit kan zowel bedraad als via WiFi. Ben je niet verbonden met je thuisnetwerk? Dan werkt de app helaas niet.

Forum: ITV kijken met de Smart TV app

Â