Skip to main content

Ik heb nu tv storing en wil naar de tour kijken op BRT! Dit kan niet zegt KPN!  Alleen thuis!! Vreemd ik wil met mobiel tv kijken!  

Dat kan kloppen dat het niet toegestaan is op de app. Er zijn meer zenders die op de app niet beschikbaar zijn. De zenders zelf staan dit niet toe. Dus daar kan KPN niets aan doen.


KPN kan ook pro actief iets voor zijn klanten doen. Achteruit geleund in een stoel is dit een heel makkelijk antwoord. Waarom niet alles gelijk, op tv ontvanger en mobiel internet? De klant is dezelfde persoon!


Kennelijk is er zo voor gekozen. KPN én VRT moeten meer rechten afdragen als het ook ‘onderweg’ beschikbaar is. VRT is maar een arme omroep dus zullen ze hier voor gekozen hebben.

Het wielrennen is ook op NPO trouwens.

En als je het pluspakket hebt op Eurosport 2. Deze is ook 'buiten de deur’ beschikbaar.


Leuke opmerking: “ zullen ze hiervoor gekozen hebben”.  Groter bereik betekent voor de “arme “ BRT een groter bereik, dwz meer reclame opbrengst.  Ergo geen antwoord. Nb de verslaggeving NOS is niet te vergelijken met de Belg.

meer actie KPN is voor klant gewenst 


De reclame is sowieso op België (Vlaanderen) gericht want het is een nationale omroep.

Wat heb je toch met België? De Tour is ook via NPO en Eurosport 2.


België heeft fantastisch wielerdeskundigen. En ik vind dat buitenlandse zenders dezelfde faciliteiten qua zien en opnemen (serie) moeten hebben bij een (kwaliteits) KPN.


De Belgen staan het gewoon niet toe. Zo simpel is dat. Daar kan KPN niets aan doen.


Simpele opmerking. Praten kan altijd. Er is altijd een win win situatie. Zwijgen is goud maar daar kom je nergens mee verder.


KPN zal het best wel proberen hoor. Maar soms helpt praten niet. Nee = nee.

Hoever zijn de Belgen zelf eigenlijk met tv via apps op de mobiel? Ik kan me zomaar voorstellen dat ze niet willen dat in Nederland hun zender via allerlei apparaten te bekijken is, vanuit elke plek in Europa, als ze het zelf nog niet hebben. Dat is namelijk nogal lullig richting hun eigen Belgische (betalende) kijkers.


Beste Nick,

ik heb geen abonnement op Proximus of Orange maar bij KPN , in de veronderstelling dat als internet , telefoon en tv stoort ik op mijn mobiel gewoon alle tv zenders kan ontvangen.

KPN mag best weleens proactief voor zijn klanten opkomen.

groetjes Eduard

 


Nogmaals: het ligt niet aan KPN. De zenders bepalen dat zelf.


Bedankt deskundige, maar wat zegt de directie zelf??


Nee nick83, dat ligt aan het feit dat KPN het vertikt om te betalen, dat de zender het daarna niet toestaat is hier een gevolg van. Dat is hier al vaak genoeg ter sprake gekomen! En dat geldt niet alleen voor BRT!


Beste beosound , hoe bereiken wij nu de baas van KPN?

ik begrijp dat dit forum zoethoudertje van de directie is. Want e-mail kent de directie niet!!!???


Gelukkig hebben we vrije providerkeuze.

Eentje nemen die groot genoeg is om het wel te betalen (Ziggo van international Liberty Global).
Of klein genoeg :wink: (T-mobile).


De baas van KPN is niet bereikbaar, zie alleen al het drama met de software updates!

En peterg, jij zegt dus eigenlijk wel dat KPN te groot is voor een servet en te klein voor een tafellaken!

We zullen het maar op de providerkeuze houden, hoewel ik ook niet direct zou weten wat nu een goede is, ze hebben allemaal hun nadelen, afgezien of je ze kunt krijgen!