Sinds een van de laatste updates is de TV-box nog maar de helft zo snel. Het lijkt alsof er animaties zijn toegevoegd bij het opbouwen van pagina's, bijvoorbeeld als ik op de pagina "Opgeslagen" een item open met meerdere opnames. Eerst stond die pagina er meteen, nu worden de opnames van links de pagina op "geschoven" en duurt het drie seconden langer voordat jeniets met die pagina kunt doen. Van de "animatie" zie ik alleen het eerste frame en het laatste frame. Zonde van de extea tijd (werkt frustrerend omdat het niet reageert).
Ook de navigatie op de gids is tergend traag, veel trager dan eerst. Soms staat het huidig geselecteerde witte item buiten beeld.
Daarnaast hapert het terugkijken van opnames enorm. Tussen de 5 en 15 keer per minuut stop het beeld even. Soms stopt ook het geluid, soms loopt he tgeluod door. Beeld en geluid zijn dan uit sync, maar dat lost zich bij een van de volgende stops meestal wel op.
Daarbij heb ik gemeten dat bij het terugkijken, mijn internetverbinding terugvalt van bijna de beschikbare 200Mbps naar 30Mbps.
Mijn vraag is of er iets aan de bovenstaande issues kan worden gedaan, of dat ik zelf iets aan de instellingen kan veranderen? Kan ik bijvoorbeeld zelf de vertragende animaties uitzetten?
Alvast vriendelijk bedankt.