Skip to main content

Bij mij hetzelfde, en ook bij mijn ouders en vrienden van mij.

 

Ik heb de tv+ box al een aantal maanden als test in huis.

Tijdens de test periode heb ik dit probleem geheel niet gehad, ik denk dan ook dat het met de laatste of laatste 2 updates is begonnen (begin-midden januari).

Willekeurig bij het aanzetten van de ontvanger en de televisie staat er “geen signaal”.

Enkel de stroomkabel uit de ontvanger halen en opnieuw insteken helpt op dit moment (bron wijzigen etc. werkt niet).

Voor de volledigheid, getest op 3 verschillende televisies, en 3 verschillende tv+ ontvangers, op 2 adressen met een KPN abonnement, alsook met de originele en met eigen HDMI kabels getest. HDMI kabels ook in andere HDMI poorten van de tv’s geprobeerd.

 

Het is erg vervelend, maar ik ga er vanuit dat dit in een toekomstige update verholpen wordt.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Probleem is bij mij ook. Reden dat mijn homecinema niet terug komt met audio en beeld. Terwijl de Android box nog steeds aan staat en video output geeft. Yamaha versterker reageert dan ook niet op zenderwissel op de box, maar alleen door bron op de versterker een keer heen en weer te schakelen.

Er zit hardware/software matig iets niet lekker in die nieuwe android boxen. KPN DOE HIER IETS AAN!!!

 


Het enige wat op dit moment het probleem omzeild is de box op eco-stand zetten ipv op snel opstarten.

Op eco-stand komt het probleem namelijk helemaal niet voor.

Dit is hopelijk maar tijdelijk gezien het starten in eco-stand best lang duurt.

Hopelijk werkt deze workaround ook bij andere mensen.