Skip to main content

Wat ik ook probeer ik krijg qua bluetooth helemaal niets voor elkaar op mijn kpndiw7022 boxje.

Kan niet koppelen met ab maar die werkt wel

Kan niet koppelen met mijn telefoon

Kan niet koppelen met mijn bluetooth apparaten.

Alles wordt overal gezien maar dat verdomde kastje weigert hoe dan ook maar iets te koppelen.

Zaken die ik ooit eerder heb gekoppeld werken nog wel, maar iets veranderen is garantie voor "failure"

Verder werkt tv kijken wel ,zei het nogal stroperig.

Is dat ding niet gewoon stuk.

Het mag toch niet zo moeilijk zijn om iets te koppelen?

En ja, alles geprobeerd, reset koppelstanden die niet lijken te werken etc.

Wat heb ik toch een hekel aan dat goedkope plastic onding maar dat terzijde.

Heb je de tv-decoder van KPN al eens een fabrieks-reset gegeven @ToosV via het menu of het reset-gaatje achterop ???

 

 


Quote:

"En ja, alles geprobeerd, reset koppelstanden die niet lijken te werken etc."


Niet alle Bluetooth apparaten worden door de tv-decoder van KPN ondersteunt is mijn ervaring @ToosV 

De reden weet ik niet, de techneuten onder ons misschien wel.

 


Het gaat om oordopjes die het eerder gewoon wel deden, ze worden ook gevonden (net als andere apparaten) maar het boxje koppelt gewoonweg niet.


Het gaat om oordopjes die het eerder gewoon wel deden, ze worden ook gevonden (net als andere apparaten) maar het boxje koppelt gewoonweg niet.

Het kan ook zijn dat je aan de oordopjes-zijde iets niet goed doet @ToosV 

Even de koppelprocedure nogmaals goed doornemen.

Succes.

 


Ik weet echt wel hoe koppelprocedures werken.

En zoals ik al aangaf  werkte het gewoon.

Even lezen  alvorens te antwoorden is wel wat efficiënter qua antwoorden denk ik zo want nu ben ik alleen maar aan het herhalen wat ik al geschreven heb.

Waarom gaat iedereen er blindelings van uit dat de fout aan mijn kant ligt, is dat een soort van "fanboy" gedrag?

Ik ga wel naar de KPN winkel en haal een nieuw boxje want hier kom ik dus geen centimeter verder.

Iig bedankt voor het ,denk ik, meedenken.


Ik probeer alleen maar logisch mee te denken en een oplossing te vinden, ook vanuit mijn persoonlijke ervaring. Als mijn antwoorden niet op prijs gesteld worden of niet aan je verwachtingen voldoen is dat jammer en reageer ik niet meer naar jou toe en kun je misschien nog reactie(s) van andere forumleden en/of het moderatieteam verwachten.

Het omruilen van een tv-decoder via een lokale KPN-winkel gaat niet lukken.

Je zult eerst moeten bellen via 0800 0402 om door KPN vast te laten stellen dat de tv-decoder defect is,

mocht dat blijken, wordt er een nieuwe naar je opgestuurd en kun je de andere weer retour sturen.

Succes  @ToosV 

 


Logisch nadenken is een rekbaar begrip.

En dan meteen in de slachtofferrol kruipen "als mijn antwoorden niet op prijs gesteld worden" is pathetisch.

Nee, dit soort antwoorden worden niet op prijs gesteld, hier heb ik nl helemaal niets aan.

Je leest blijkbaar vooral graag jezelf.


@ToosV Ga naar instelling → Apps → Alle Apps → Bluetooth → Data verwijderen. Dan de TV+Ontvanger laten herstarten en BT apparaten opnieuw koppelen.

 


Reageer