Skip to main content

Afgelopen week de tv gids 1 dag vrij goed geweest. Maar nu alweer klote.



*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @FerdiB, vervelend om te horen! Heb je al eens geprobeerd om de software te verwijderen?

 


Hoi @FerdiB, vervelend om te horen! Heb je al eens geprobeerd om de software te verwijderen?

 

Sebastiaan, ga je me nou vertellen dat je niet weet dat de update weer teruggedraaid is?


Nee hoor @FerdiB, maar vaak doet de software verwijderen veel wonderen. Ook als de meeste recente software er al op staat.


Beste allemaal. Ik spring hier even in. 

Op het KPN Forum kan iedereen met elkaar in gesprek gaan. De basis is dat forumgebruikers elkaar helpen met tips en advies. Wij als moderators stroomlijnen de gesprekken, zorgen dat informatie goed vindbaar is en we springen inhoudelijk bij als je er niet uitkomt met elkaar. 

We hebben huisregels om te zorgen dat iedereen hier op een prettige en veilige manier met elkaar om kan gaan. Je hoeft niet met elkaar eens te zijn en je mag overal kritisch op zijn, maar we maken het niét persoonlijk. Weet dat een stukje tekst snel verkeerd geïnterpreteerd kan worden. Daarom: in een topic bespreken we de inhoud. Ergens feedback op geven mag gerust, maar wel beleefd, constructief en via de kanalen die ik als bekend veronderstel.

Ik heb nu alle reacties weggehaald die niet on topic zijn. Als jullie hier verder praten hou het dan on topic en netjes. 

 


Hoi @Bart_ 

Ik neem aan dat je @Sebastiaan_ ook op de hoogte hebt gebracht.
Zijn maniertjes in dit topic zijn niet echt oké.
Dit zal ook wel weer weggehaald worden. Daar worden jullie steeds beter in.
Ik noem zoiets Censuur.
Maar goed als je reageert op een Moderator dan treden er andere wetten in werking.
Ik heb geen idee wat er fout was in mijn reactie. Jij blijkbaar wel @Bart_ ?