Skip to main content

Erg vaak loopt onze interactieve TV vast, netflix stopt bij laden of youtube loopt vast en tv zenders hapert. We moeten dan de TV kast en modem even uit en aanzetten maar dit is bijna elke dag. Jarenlang deed het prima, dit jaar niet meer. Dat frustreert ons enorm. Ligt het aan Experia Box v8 of door overspannen netwerk in Corona-crisis? Half jaar geleden nieuw TV kast en abonnement upgrade maar tevergeefs. Ik heb geprobeerd via KPN contact maken maar hun robotchat wijst mij steeds terug in een loop. 

Er zijn problemen met de tv ontvangers.  Er wordt met de fabrikanten gewerkt aan een oplossing.  Die wordt dit jaar niet meer verwacht. Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset?


@Joep1965 bedankt voor de reactie. De tv ontvanger is direct aan experiabox verbonden met kabel. Dus er zijn problemen met tv ontvangers? Krijg ik weer een nieuwe? Die van mij is pas nieuw, 1 jaar 


Het zal dmv een software update opgelost worden.


Bedankt @Joep1965 ik doe de tv ontvanger naar fabrieksinstellingen zetten en vervolgens software update doen. Even afwachten hoe het verder gaat


Hoi @pac75man, 

 

bedankt voor je bericht op ons forum. Sorry dat ik er nu pas aan toe kom. Wat @Joep1965 aangeeft klopt inderdaad. 
 

Een deel van onze klanten ervaart inderdaad een traag tv-menu, dat is een bekend probleem. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing om de snelheid te verbeteren. Dit jaar gaat dat niet meer lukken. We verwachten in januari met een oplossing te komen. Updates hierover lees je in het verzameltopic over het nieuwe tv menu.

 

Ik hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben! Fijne jaarwisseling :)


Inderdaad doet het na software update stukken beter, bedankt 


Na paar dagen werkt TV ontvanger weer slecht, steeds haperen. Dit heeft helaas niet geholpen tot onze grote frustratie 


Ook in Amersfoort hier weer haperen van beeld en niet te herstellen. Toch niet weer de updates van de decoders die het netwerk verstoren?! Stervens druk op klantenservice dus vrees grote vrezen.Â