Skip to main content

Hallo allemaal,

 

ik zit met het volgende probleem,

ik heb glasvezel van kpn, ik heb achter in de tuin bekabeld internet aangelegd en heb daar een tv staan,

ik wil via de iTV app op mijn iPhone streamen naar mijn Apple TV om bijvoorbeeld een voetbal wedstrijd te kijken.

dit lukt niet omdat om telkens een foutmelding krijg.

Als ik via de app het cast symbool gebruik krijg ik een tekst op de tv dat het niet is toegestaan.

als ik begin met synchronisatie weergave op de iPhone dan krijg ik wel geluid maar geen beeld als ik de tv zender afspeel via iTV app

momenteel is de oplossing dat ik voetbal kijk gia de ziggo app / account van een vriend.

Beetje vreemd als ik zie hoeveel geld ik elke maand voor kpn betaal.

*Admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid

Hoi @Davepalen, wat gek dat het niet lukt. Kun je verder op andere locaties thuis wel gewoon casten zonder problemen? Is jouw mobiel dan met dezelfde wifi verbonden als de Apple TV? 


Heeft u daar achter in de tuin ook WiFi? Heeft u daar een WiFi versterker van KPN staan?


Als ik via de app het cast symbool gebruik krijg ik een tekst op de tv dat het niet is toegestaan.

Casten hoort te werken. Wel naar de tv ontvanger. Mogelijk heeft u een smarttv met ingebouwde chromecast die u ook met het netwerk verbonden heeft. Dat kan soms problemen geven. Bij sommige tv's werkt dit niet goed.

als ik begin met synchronisatie weergave op de iPhone dan krijg ik wel geluid maar geen beeld als ik de tv zender afspeel via iTV app

Screen mirroring of scherm delen. Dat is wat anders dan casten. Het klopt dat dit niet werkt. Dit is geblokkeerd.