Skip to main content

Heb nog steeds geen nieuw menu. Heb twee 4K ontvangers maar geen nieuw menu. Al diverse keren nieuwe software geladen op verzoek van de “helpdesk”.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??

Beste @AirmanCon,

Kan het zijn dat je eerst een Motorola hebt gehad? Zo ja, dan moeten eerst die serienummers van de Motorola uit het systeem verwijderd worden. Hiervoor kun je beter even naar de klantenservice bellen: 0800-0402, en dan zeggen: “Medewerker spreken.” 


Beste Dennis bedankt voor de reactie.Heb gebeld en er stond nog een Motorola in. Deze is verwijderd maar nog geen resultaat. Zal het later nog een keer proberen.


Hallo AirmanCon,

Het heeft in principe geen zin om je software handmatig te verwijderen in de hoop zo het nieuwe menu te krijgen. Dit moet op de servers voor jouw account worden aangezet.

Omdat je blijkbaar nog een oud settopbox type aan je account gekoppeld had staan is dit nooit voor jou gebeurd. Nu deze verwijderd is zou je in theorie weer in aanmerking moeten komen, dus de volgende keer dat er een nieuwe groep accounts wordt gekozen voor de update zou je daar dan bij kunnen zitten.

Ik zou je niet kunnen vertellenwanneer dit gaat gebeuren. Ik kan je helaas alleen maar zeggen dat je rustig moet afwachten.