Skip to main content

Mijn tv ontvanger is kapot valt steeds uit

Goedemiddag @Brian Dul en welkom op het KPN forum :)

 

Lastig tv kijken met een ontvanger die de hele tijd uitvalt dus goed dat je dit aankaart. Sinds wanneer ervaar je dit probleem precies? Wat je sowieso eens kunt proberen, is om de tv ontvanger eens een zogenaamde software reset te geven. Hoe je dat doet, zie je hier. Heb je ook nog een 2e tv ontvanger? In dat geval ben ik benieuwd of je hier ook problemen mee hebt. 


Hij doet niks reageer niet op afstandsbiening graag een nieuwe


Dan zou het ook nog aan de afstandsbediening kunnen liggen. Ik kan niet zomaar een nieuw exemplaar toesturen. Als het echt noodzakelijk blijkt te zijn, zorg ik er uiteraard voor dat er een nieuwe tv ontvanger jouw kant op komt maar ik moet eerst echt 100 procent zeker weten dat de ontvanger defect is. Zou je je forumprofiel in willen vullen? Dan kan ik ook je klantdossier er eens bij pakken en vanuit daar kijk ik dan graag verder.


Hallo @Brian Dul , ik heb niks meer van je vernomen. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben dan hoor ik dat graag!


Goedemorgen @Brian Dul , omdat ik niks meer van je heb gehoord, sluit ik dit topic. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag van je!


Reageer