Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik en in het bezit van 2 tv ontvangers. De ene geeft al enige tijd problemen. Zo start hij regelmatig opnieuw op cijfers zijn niet zichtbaar op display. En komt met een melding live buffer pauzeren …

Is hij aan vervanging toe? Kan Netflix ook niet meer starten via 200.

Het gaat om diegene met serienr. M11533TWO583.

Heb geprobeerd om het online te regelen maar ik maak als test tijdelijk gebruik van een accespoint dus dat lukt niet.

Kunt U er wellicht een opsturen?

Er zijn de laatste tijd helaas wat problemen met interactieve tv @hansisj. Met betrekking tot het regelmatig opnieuw opstarten kan ik vertellen dat de opnieuw bij een 35-tal klanten een nieuwe softwareversie als mogelijke oplossing ingedraaid hebben. Hier wordt nu naar gekeken wat het effect daarvan is. Bij een positief resultaat zullen we de nieuwe software verder uitrollen over een bredere groep klanten. Verder zijn we ook bezig met het oplossen van andere issues, bijvoorbeeld problemen met opnames en Terugkijken. 

Op dit moment wil ik je daarom vragen om nog even vol te houden. Hopelijk komen we snel met een definitieve oplossing. Je kunt verder wel Netflix openen via de app hoop ik?    


Via de app lukt het wel. Ik heb inderdaad ook problemen met terugkijken. We wachten een oplossing af..


Fijn dat het via de app wel lukt. Ik vind het ook niet leuk om geen directe oplossing te kunnen bieden, maar op dit moment kunnen we niet veel meer dan nog 'even’ wachten. Sorry!


Reageer