Skip to main content

Goede dag. Onze tv ontvanger valt vaak uit al weken lang. Wat te doen?

Goedenavond @Knuppejj, welkom! Dit probleem is bekend bij KPN:Spontaan herstartende tvontvangers. En heeft u dit al eens geprobeerd?

Laat u me nog even weten of het gelukt is?


Ik heb hem elke keer weer gereset. Hij valt vaak uit bij Netflix kijken. Maar ook af en toe gewoon......dus ik weet niet wat ik nog meer kan doen?


Dan kunt u het volgende doen:Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan zal een moderator van KPN hierop reageren. Kan wel even duren i.v.m. drukte.


Hi @Knuppejj, welkom op het forum! Is het probleem inmiddels verholpen? Zo nee, valt het beeld weg of valt de tv ontvanger helemaal uit?


Goedendag. Nee het is nog niet verholpen. Want er is niks aan gebeurd. De tv valt niet uit. Maar de tv ontvanger. Vooral bij Netflix.  We moeten af en tot wel 4x opnieuw inloggen. Dan resetten we de tv ontvanger maar weer. Dan doet Netflix weer. Ook valt de tv ontvanger spontaan uit??


@Knuppejj, vervelend om te horen. Ik stuur je even een privébericht!


Ik moet 3x op een avond netflix opnieuw opstarten. elke keer ontvanger in zijn geheel opnieuw opgestart. alleen bij Netflix problemen. Heb deze vraag hier al gesteld. Het is niet opgelost

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic