Skip to main content

Mensen zeg AUB alle contracten op bij Kpn en deze maand niet betalen voor degenen die heel veel ellende hebben met de waardeloze tv ontvanger en vooral de service, heb al meer dan 20 keer ontvanger gereset, ik kom niet meer in de menu kijk alles in sd wat ontvanger zelf steeds doet en kan niet aanpassen naar hd, doet 2 minuten erover naar andere zender, doet smorgens tig minuten over voor beeld  heb geen informatie wat er op is hele lege balk, ben hier al 2 maanden mee bezig en word steeds erger, kpn is een grote schande, ik eis deze week een nieuwe anders zijn wij weg, zijn al de hele dag jullie aan het bellen en word verbinding verbroken vanwege drukte haaha prutsers

Hoi @Ray77 en welkom op het KPN Forum.

 

Dat je tv ontvanger er (o.a.) 2 minuten over moet doen om over te schakelen naar een andere zender is natuurlijk behoorlijk irritant dus ik snap je onvrede. Ik kijk graag of ik hier nog iets voor je in kan betekenen; zou je daarom je forumprofiel voor me in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt.