Skip to main content

Goedenavond, 

Sinds een aantal weken blijft onze tv ontvanger zich resetten. Dit gebeurt soms een aantal keer per avond en soms maar 1x per avond. Ik heb de tv ontvanger al gereset en de software opnieuw geüpdate. Ook heb ik de tv ontvanger uit de stroom gehad voor 1 minuut en daarna weer aangezet. Wij hebben 2 tv ontvangers en naar ons idee gebeurd dit bij de andere ontvanger niet. 

Ik hoor graag wat we hier het beste aan kunnen doen.

 

Met vriendelijke groeten, 

Daniëlla 

@Daanielaa 

Vul in je profiel even nog in welke apparatuur je gebruikt. De ontvangers, type modem ed.

De problemen die je beschrijft kunnen daarmee samen hangen. Je probleem is zeker herkenbaar. 


@An-DH ik heb de gegevens in mijn profiel aangevuld! 


@Daanielaa 

We zitten in hetzelfde schuitje vrees ik. Ik heb precies dezelfde Apparatuur. 
Software eraf en opnieuw installeren is enige wat nu wordt geadviseerd. 
Sommige typen kastjes schijnen meer problemen te geven. Dit in combinatie met de nieuwe versie van de software. 
Ik heb de definitieve oplossing ook nog niet gevonden of aangeboden gekregen. 

Er is twee grotere topics hierover. Kijk daar even. 
 

 


@An-DH heeft software er op en er af geholpen of niet.?


@Daanielaa 

Nee. Het hielp toen niet afdoende. Herstarten ging gewoon door op meest ongelukkige momenten.
Maar, de laatste week heb ik geen herstart meer gehad. Waarom weet ik niet. Misschien minder TV gekeken? Kijk even in de andere Topics. KPN medewerkers en mensen met meer kennis geven soms tips. Succes!
 


Hi Daanielaa, het is natuurlijk zeer ergerlijk als de ontvanger opnieuw gaat opstarten wanneer je net iets leuks zit te kijken.

Zoals An-DH ook aangeeft is het inderdaad een bekend probleem. De ontwikkelaars hebben het in onderzoek en we hopen dat ze snel een vernieuwde update hebben. Overigens wel opmerkelijk dat de tweede ontvanger er geen last van heeft. Als die bijvoorbeeld in de slaapkamer staat en minder wordt gebruikt, dan zou het wel weer verklaarbaar zijn. Je zou ze onderling eens kunnen omwisselen om te kijken of die dan ook goed blijft werken.

Ik ben benieuwd en hoor graag van je wat er uit is gekomen! 


@Robin_ hoi Robin, de tweede ontvanger staat inderdaad op de slaapkamer en die gebruiken wij bijna nooit. Kan ook zijn dat hij het wel doet, maar dat het ons nog niet is opgevallen. 


Ik had al zo'n vermoeden Daanielaa. Grote kans dat die hetzelfde doet als je ze omwisselt. Het is nog het proberen waard, niet geschoten is natuurlijk altijd mis :wink:


@Robin_ we gaan het vanavond gelijk even proberen. Wel heb ik het idee dat hij het tijdens Netflix vaker doet.

 


Reageer