Skip to main content

Goedemiddag,

Een tijd geleden hebben jullie de tv ontvangers een nieuwe update gegeven ivm de traagheid van de ontvanger.

Nu is het kastje daarna iets sneller geworden, maar veel verschil is er niet. Ik heb de experia box al gereset, de tv ontvanger opnieuw opgestart en deze ook een ‘frisse start’ gegeven zoals jullie aangeven. Ik heb elke stap op jullie website de afgelopen weken al meerdere malen doorlopen.

Ik moet vaak 6 a 7 keer op de afstandsbediening drukken wil de tv ontvanger reageren, het schakelen naar een andere zender, tv gids of opnames laden noem het maar op, het functioneerd echt behoorlijk slecht. Tevens krijg ik geregeld een foutmelding als ik mijn opnames wil laden, hierover heb ik al eens contact gehad. De afstandsbediening is kort geleden omgewisseld, en de batterijen zijn ook vervangen. Echter blijft het probleem zich voordoen, op dit moment is tv kijken gewoon niet leuk meer.

Is dit probleem op te lossen?

 

Ik zie jullie reactie tegemoet.

 

Met vriendelijke groet, 

Linda Koster

Welk merk ontvanger heeft u?


Je zegt jullie, maar op dit forum helpen klanten van KPN elkaar. 

En wij klanten doen de updates niet.

 

Zoals Nick83 al vraagt, welke KPN tv decoder heb je? 

En wat is jouw echte internetsnelheid?

Hoe is hij met de Experiabox verbonden?  Met vaste UTP kabel of via draadloze netwerkadapter? 

 

P.S.

Een moderater kijkt wel mee en helpt ook.

De moderater werkt wel bij KPN.


Hallo @Linda Koster Welkom hier! Hoe is de situatie nu? Goed om te zien dat Nick en Joep je topic al hebben gevonden. Zou je op hun vragen in kunnen gaan? Hoe meer informatie je geeft, des te makkelijker wordt het om je goed advies te geven.Â