Skip to main content

Ik heb de laatste weken dat de decoder zich zelf reset en 2x de software gaat laden? Ook heb ik een dhcp probleem erbij gekregen?( nee niks nieuws aangesloten) Ook loopt het geluid niet synchroon? Heb alles al diverse malen een harde reset gegeven maar het loopt nog steeds niet lekker! Ik heb een v10, 1x hmb 2260, vip 2952. Heb ook dat wanneer de software was ingeladen er geen geluid was? Weer alles moeten resetten en toen had ik wel weer geluid?

 

Heeft dit allemaal met de nieuwe update te maken het liep voorheen vlekkeloos!, begint nu een frustratie te worden!!

 

Hoe zijn de vip 5205 boxen loopt daar het beeld al vloeiend van zonder haperingen?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @MarioReitsma, 

Niet fijn dat tv kijken bij jou niet echt lekker gaat. We zijn momenteel bezig met het uitrollen van software updates, dat kan het spontane resetten van de tv-ontvanger verklaren. Als ik het goed begrijp, ervaar je momenteel nog haperingen op één of beide tv-ontvangers. Kan je toelichten of het op één van de tv-ontvangers speelt (zo ja, op welke?) of op beide? Hoe is/zijn de tv-ontvangers aangesloten, is dat met een rechtstreekse kabel of met een draadloze verbindingsset (witte adapters)? Naast het resetten van de tv-ontvangers (manier 2 op deze pagina), zou je ook de Experiabox eens kunnen resetten (manier 2). Om snel en direct verdere stappen te doorlopen, mag je ons ook gerust even bellen via het gratis nummer 0800-0402. 

De Arris VIP5202 is een Ultra HD 4K tv-ontvanger, welke enkel verstrekt wordt in combinatie met het Ultra HD 4K pakket. De oorzaak van een probleem met haperingen, is doorgaans te zoeken in het signaal en/of de verbinding naar de tv-ontvanger, niet in het type tv-ontvanger. Een ander type tv-ontvanger, zal naar verwachting niet iets veranderen aan zo'n probleem. Mocht je toch graag de VIP5202 willen gaan gebruiken, dan kan je in combinatie met een Hussel abonnement het Ultra HD 4K pakket aanzetten. Dit kan je doen via MijnKPN, als je nog een ouder type abonnement hebt, wijzig daar dan eerst naar een Hussel abonnement. Let er op dat het Ultra HD 4K pakket een minimale looptijd van 6 maanden heeft. 


Reageer