Skip to main content

Hoe los je de foutmelding 111 op tv ontvanger op

Zo: 

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes.htm 

Verkorte link: http://kpn.com/foutcode 


Hi @Nate1970, welkom hier, 

Wat een rare foutcode, zover ik weet bestaat deze niet. Zou je anders een foto hier willen plaatsen van wat je ziet? 

Ik hoor graag van je. 


@Nate1970 

Welke KPN tv decoder heb je? 


Dit staat er bij als verklaring op de website van provider Online.nl:

111 - De tv-ontvanger is niet goed geregistreerd in ons systeem

Neem contact op met de klantenservice.

Dit geldt misschien ook bij KPN @Nate1970 en @Alex_P en @PeterG en @joop2011 


Dit staat er bij als verklaring op de website van provider Online.nl:

111 - De tv-ontvanger is niet goed geregistreerd in ons systeem

Neem contact op met de klantenservice.

Dit geldt misschien ook bij KPN @Nate1970 en @Alex_P en @PeterG en @joop2011 

 

Wat bedoel je?

Ik heb dit zo wie zo niet gezegt.

En de moderator (KPN medewerker) geeft zelf aan dat de code onbekend is, zie boven. 

 

Even zelf gekeken nu, zie ook hier.

Ik krijg dan deze melding als ik foutcode 111 intikt: 

Deze foutcode los je op door in te loggen met je KPN ID. Dan kijk je zo weer tv!


Ik heb jou alleen maar getagd als zijnde dat je mijn reactie ook kunt lezen aangaande dit topic.

Online.nl werkt toch ook via KPN met vergelijkbare decoders, vandaar dat ik hier op stuitte @joop2011 


Online is totaal anders. Zij gebruiken het tv platform van Canaldigitaal. Ontvanger is ook anders: Amino Aria. Met het eigen AminoOS.

 


Online is totaal anders. Zij gebruiken het tv platform van Canaldigitaal. Ontvanger is ook anders: Amino Aria. Met het eigen AminoOS.

 

Oké. duidelijk @PeterG , bedankt voor je reactie.

 


Online is totaal anders. Zij gebruiken het tv platform van Canaldigitaal. Ontvanger is ook anders: Amino Aria. Met het eigen AminoOS.

 

👆🏻


Ik heb jou alleen maar getagd als zijnde dat je mijn reactie ook kunt lezen aangaande dit topic.

Online.nl werkt toch ook via KPN met vergelijkbare decoders, vandaar dat ik hier op stuitte @joop2011 

 

Taggen is niet nodig.

Als je op een topic reageert, krijg je altijd een mail.

Behalve als je dat uit zet.😉

Vandaar dat ik ook voor deze weer een mail had gekregen, dat gebeurd bij elke reactie die hier wordt gegeven omdat ik zelf een reactie heb gegeven.

Maar toch mijn dank. 😉


Oké, duidelijk @joop2011 , ik heb al die meldingen uit staan, anders worden mijn vrouw en ik gek van al die mails van het forum. Ik weet dat ik daar een apart mailaccount voor kan gebruiken, maar dat doe ik niet. Als ik inlog klik ik gewoon op ‘actief sinds laatste bezoek’ en kan ik ook alles systematisch afwerken.

 


@Nomen Nominandum 

Dank je voor je reactie.

Ik gebruik inderdaad een apart mail adres hiervoor.😉