Skip to main content

Ons tv kastje is defect, al maanden. Geprobeerd met een nieuwe afstandsbediening, werkt niet. Vanuit alle hoeken proberen we om contact te krijgen, het wordt steeds lastiger. Contact met KPN krijgen lukt ook niet, bizar dat een dienst die telefonie verzorgt, zelf niet telefonisch te bereiken is.

Waar kan ik een nieuwe bestellen zodat we zonder problemen tv kunnen kijken?

Hi @Djoke Schinkelshoek, het is druk op dit moment op ons forum, vandaar dat we minder snel bij je topic zijn dan gewoonlijk.

Welkom op ons forum. Ik lees dat jouw tv-ontvanger niet werkt, goed dat je aan de bel trekt. Ik hoop natuurlijk dat je intussen verder gekomen bent, bijvoorbeeld via onze klantenservice. Zo niet, kan je meer vertellen over wat er precies gebeurt? Doet de tv-ontvanger nog wel iets, en zo ja, wat zie je in beeld? Welk type tv-ontvanger heb je en hoe is deze verbonden met het modem? Het helpt vaak ook goed om de tv-ontvanger een frisse start te geven.


Ons tv kastje is defect, al maanden. Geprobeerd met een nieuwe afstandsbediening, werkt niet. Vanuit alle hoeken proberen we om contact te krijgen, het wordt steeds lastiger. Contact met KPN krijgen lukt ook niet, bizar dat een dienst die telefonie verzorgt, zelf niet telefonisch te bereiken is.

Waar kan ik een nieuwe bestellen zodat we zonder problemen tv kunnen kijken?

 

Vraagje, gebruik je wel het gratis nummer 0800-0402?

 

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox (KPN router modem)?