Skip to main content

Nieuwe software loopt steeds vast. Gids kijken en er door heen lopen loopt die vast je kan niet meer terug naar tv kast je uit kast je aan en weer op nieuw naar gids enz enz. Dan gids links om of rechts om kijken wil niet meer nu moet je nr van zenders onthouden anders moet je de hele zenderlijst door. De radio zenders hebben ze aan de zenderlijst geplakt dus moet je die ook nog doorlopen als je de zender via de andere kant zoekt. Het is er niet makkelijker op geworden.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @rienz! Welkom terug van weggeweest! Het is alweer een aantal jaar geleden dat je voor het laatst actief was op ons Forum. 
Bedankt voor je vraag. Zo te lezen functioneert de tv-ontvanger niet naar behoren. 
Je schrijft dat de software steeds vastloopt. Wat bedoel je hier precies mee? Loopt het balkje niet meer mee of krijg je bijvoorbeeld een foutcode te zien? Heb je de ontvanger al eens gereset? 

Om je beter te kunnen helpen heb ik een aantal oriënterende vragen voor je: 

  1. Welke Experiabox en tv-ontvanger heb je van ons? 
  2. Hoe is de tv-ontvanger verbonden met de Experiabox?
    • Via een DVS of direct met een kabel? 
  3.  Heb je de Experiabox al eens gereset alvorens je de software opnieuw inlaadt op de ontvanger? 

Als laatste wil ik je vragen om alvast je profiel in te vullen, zodat ik -wanneer nodig- voor je in het systeem kan duiken.

Ik hoor graag van je! 

 


Experia 10. K4 kastje. De software wordt wel gedownload.  Maar als je de nieuwe software gaat gebruiken. Loopt de gids steeds vast. Wil je terug keren vanuit gids naar tv wil dan niet. En moet je weer  resetten.  Vroeger kon je in de gids vanaf ned 1 naar ned 2 of naar de k4 zenders wil niet meer nu moet je van ned 1 via de radio zenders naar de k4 en ziggo zenders loop je dat door dan loopt de gids weer vast en kan je weer gaan resetten. Zeer vervelend. Tv heeft verbinding  met dvs nooit geen problemen mee gehad. En tv krijgt  volgens Netflix 39mb dus dat is meer dan genoeg.  Mvg Rienz


@rienz Bedankt voor de uitgebreide uitleg. We zijn ervan op de hoogte dat de uitrol van de nieuwe software niet zonder slag of stoot is gegaan. We nemen de feedback allemaal mee en bespreken het komende week. Hopelijk hebben we snel een oplossing. Excuses voor dit (tijdelijke) ongemak. Zodra ik meer weet, laat ik het weten in een reactie! 


Gids loopt nog steeds  vast.


Reageer