Skip to main content

Moet elke avond setup box resetten, of de gewoon tv loopt vast of Videoland of Netflix heel irritant!

Hi Antonie, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Welke ontvanger heb je precies? En hoe is deze aangesloten op het modem? Rechtstreeks met een kabel? Of maak je gebruik van de draadloze kastjes in het stopcontact? Welke foutmelding krijg je dan te zien en speelt dit op meerdere ontvangers? 

Ik hoor graag van je. 


precies hetzelfde bij mij ! ik heb een draadloze verbindingsset, constant foutcode 143.

van alles al gedaan DVS los gekoppeld, tv ontvanger ( vip2952)  losgekoppeld, modem herstart. Loopt vast bij alle zenders. De andere ontvanger ( vip2952) boven hetzelfde probleem. Al meerdere keren hierover gebeld, sturen jullie een kabel, terwijl ik draadloos wil kijken. De ontvanger willen jullie ook niet vervangen voor een nieuw model! graag zsm oplossen!! anders stap ik over.


Draadloze verbindingsets zijn de bron van veel ellende. Soms werkt het maar meestal niet. Via wifi is dan nog een betere optie. U kunt natuurlijk overstappen maar ook dan zal het niet werken.  Uw electriciteitsnetwerk is niet meer geschikt voor draadloze verbindingsets. Wilt u probleemloos kijken dan staat hieronder hoe het moet.Â