Skip to main content

En hier gaan we weer en nog steeds. Al 2 maanden en nog geen oplossing...@kpn tijd voor een compensatie misschien? Want ik (en met mij velen) betaal de volle pot voor een dienst die niet goed geleverd wordt. Menu is ook nog steeds traag en Netflix gaat hier op zwart beeld. Ontzettend veel storing in beeld bij tv kijken, programma's die niet opgenomen worden. Extra fijn nu Nederland in lockdown zit. 

Kastje wordt ook regelmatig loeiheet. Nu ook weer. Weer helemaal vastgelopen, reageert nergens op, dus voor de zoveelste keer weer handmatig uit en aan met stekker eruit trekken. 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

LaMuske schreef: dus voor de zoveelste keer weer handmatig uit en aan met stekker eruit trekken. 

… er zit een schakelaar achterop.


Welke tv ontvanger heb je precies


Bestaat het probleem nog steeds @LaMuske? Zo ja zou je dan nog even het antwoord kunnen laten weten op de vraag van @jimny en je profiel kunnen aanvullen? Eventuele traagheid zou verklaarbaar zijn in verband met een lopende storing maar dat zo'n ontvanger erg heet wordt is uiteraard niet de bedoeling. Ik hoor graag van je.Â