Skip to main content

hallo 

 

Ik heb echt het zelfde probleem.

 

Het kastje is ook na uurtje gloeiend heet.  Het loopt zeker 2/3 keer per dag vast weer knopje indrukken weer naar die loopbalk kijken en uiteindelijk  dat 2/3 keer. Weer een schreeuwt/huilend kind dat haar filmpje vast loopt op Youtube/Videoland / Netflix.

 

Tijdens het zappen doet hij ook wel is verschrikkelijk traag en een nieuwe afstandsbediening besteld maar helaas dat was niet de oplossing.

 

Internet verbinding en al die onzin die jullie vragen ons te doen voor dat je een nieuw kastje krijgt is echt tijdverspilling. Ben pas verhuist kastjes zijn mee verhuist monteur van KPN heeft het aangesloten dus dat lijkt mij ook niet het probleem te zijn.

Internet check ook goed blijkt ook wel als ik op de tablet of computer zit is er geen enkel probleem met downloaden of gewoon ff op internet. Owh en voordat jullie het vragen, nee ook geen probleem op me telefoon. 

Graag zou ik mijn kastje willen omruilen zonder dat ik er naar een KPN winkel hoef. 

Hoor graag een oplossing KPN

 

Groeten Talitha

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

kijk deze mensen hebben hem ook allemaal moet inleveren zeker :joy:

 

≥ Vind kpn tv kastjes op Marktplaats - januari 2022

 


kijk deze mensen hebben hem ook allemaal moet inleveren zeker :joy:

 

≥ Vind kpn tv kastjes op Marktplaats - januari 2022

 

Ik word hier zelfs boos om, je krijgt iets in bruikleen, waar haal je dan het lef vandaan om dit te verkopen om hier beter van te worden? Het is apparatuur van KPN, niet van diegene die het wilt verkopen!


Heeft niets met verkopen te maken. Je betaald 100eu per maand en dan miet het gewoon doen. Na alle ellende lijkt het beneden opgelost te zijn......nieuw kastje,...... boven overigens niet, dus hopelijk krijg ik daar nog een nieuwe????


Dat is aan de moderator @Zevenaar01 .

@tvgchel ,Het is zeker niet normaal dat dat kastje gloeiend heet word.Ik heb alle types gehad en geen enkele werd/word gloeiend heet.Wil je je forumprofiel invullen?Dan kan @Vikash waarschijnlijk het kastje voor je omwisselen!


@tvgchel Welkom op het forum. 

Het is inderdaad niet normaal dat je tv ontvanger zo heet wordt en uiteraard ook niet dat hij uitvalt. 

Ik controleer graag of er in dit geval iets is dat ik voor je kan betekenen.

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

@Zevenaar01 Voor jou is voor zover ik kan zien gister een voicemailbericht achtergelaten met meer informatie. Klopt dat? 


Men heeft een voicemail ingesproken dat het kastje boven niet vervangen mag worden. Ik moet maar wachten tot het software probleem opgelost wordt...wanneer dat dan is.


@Zevenaar01 Dat is inderdaad het bericht waar ik op doelde. 

Ik begrijp dat je met de niet vervangen ontvanger nog problemen ervaart. 

Gaat het dan nog om het vastlopen van deze ontvanger? Vooral bij het schakelen van Netflix en Videoland? 


De vervangende ontvanger lijk goed te functioneren. 2 x vastgelopen.

Boven loopt de oude nog steeds vast.

Wat vreemd was dat ik een eigen doos moest zoeken en opsturen terwijl een retourdoos zou komen. Dit heb ik gedaan, maar een aantal dagen later (en zo lang zou de ontvanger bij de postnl punt niet blijven liggen) krijg ik een retourdoos.


@Zevenaar01 En is dit alleen bij het gebruik van Videoland? 

Of ervaar je deze problemen ook bij "live" tv kijken? 


Boven nu alleen met Videoland en netflix....oude kastje. Beneden heel soms nog met Videoland ....nieuwe kastje


@Zevenaar01 Helder! Er zijn inderdaad bekende problemen met Videoland en het vastlopen van onze tv ontvangers. 

Dit zal met een toekomstige update van de software opgelost gaan worden.

Wanneer de update precies komt durf ik helaas nog niet te zeggen.