Skip to main content

Hallo, ik heb sinds afgelopen weekend Prime en als ik een film wil kijken via de app duurt dit ook heel lang. 

Nu is het zo als de film afgelopen is en ik terug wil gaan naar de tv, de tv intvanger vastloopt.

Deze moet ik dan resetten, dit moet toch niet de bedoeling zijn ?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dat probleem heb ik telkens. Iedere keer weer resetten. Vastlopers of wel geluid, maar geen beeld. Al vaker over gebeld. Krijg geen oplossing.


Hallo, ik heb sinds afgelopen weekend Prime en als ik een film wil kijken via de app duurt dit ook heel lang. 

Nu is het zo als de film afgelopen is en ik terug wil gaan naar de tv, de tv intvanger vastloopt.

Deze moet ik dan resetten, dit moet toch niet de bedoeling zijn ?

Dit is inderdaad niet de bedoeling @Jel67 ☹️ Dit gebeurt alleen bij kijken via Prime en verder gaat alles wel goed?

Je geeft aan dat je de ontvanger moet resetten, hoe doe je dat precies? Heb je de ontvanger ook al eens een ‘frisse start’ gegeven? Zo nee, dan wil ik je aanraden om dat nu alsnog te doen!

Dat probleem heb ik telkens. Iedere keer weer resetten. Vastlopers of wel geluid, maar geen beeld. Al vaker over gebeld. Krijg geen oplossing.

Het gaat bij jou om kijken via Amazon Prime? Of ervaar je deze problemen ook buiten Prime om? 


@Jel67 

Welke KPN tv ontvanger heb je? 


Hallo, ik heb sinds afgelopen weekend Prime en als ik een film wil kijken via de app duurt dit ook heel lang. 

Nu is het zo als de film afgelopen is en ik terug wil gaan naar de tv, de tv intvanger vastloopt.

Deze moet ik dan resetten, dit moet toch niet de bedoeling zijn ?

Dit is inderdaad niet de bedoeling @Jel67 ☹️ Dit gebeurt alleen bij kijken via Prime en verder gaat alles wel goed?

Je geeft aan dat je de ontvanger moet resetten, hoe doe je dat precies? Heb je de ontvanger ook al eens een ‘frisse start’ gegeven? Zo nee, dan wil ik je aanraden om dat nu alsnog te doen!

Dat probleem heb ik telkens. Iedere keer weer resetten. Vastlopers of wel geluid, maar geen beeld. Al vaker over gebeld. Krijg geen oplossing.

Het gaat bij jou om kijken via Amazon Prime? Of ervaar je deze problemen ook buiten Prime om? 

Ja, alleen bij Amazon prime. Andere zenders heel incidenteel. Bij Amazon prim is het altijd raak.


@Jel67

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

Arris VIP2952 V2


De Arris VIP 2952 is een hele goede KPN tv decoder voor het kijken naar televisie.

Maar het interne geheugen is laag, waardoor app's minder goed werken.

Ik wist ook niet dat de app van Prime Video op de Arris 2952 zat.

 

Wat je kunt doen is:

  1. Als je een Smart tv hebt, kan je Prime video via de Smart tv kijken.
  2. Je kan een Chromecast kopen en daar Prime Video opzetten.
  3. Je kan je abonnement omzetten naar KPN tv+, dan krijg je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box). Dat is een Android mediabox en daar draait o.a. Prime Video perfect op. 

Hallo, ik heb sinds afgelopen weekend Prime en als ik een film wil kijken via de app duurt dit ook heel lang. 

Nu is het zo als de film afgelopen is en ik terug wil gaan naar de tv, de tv intvanger vastloopt.

Deze moet ik dan resetten, dit moet toch niet de bedoeling zijn ?

Dit is inderdaad niet de bedoeling @Jel67 ☹️ Dit gebeurt alleen bij kijken via Prime en verder gaat alles wel goed?

Je geeft aan dat je de ontvanger moet resetten, hoe doe je dat precies? Heb je de ontvanger ook al eens een ‘frisse start’ gegeven? Zo nee, dan wil ik je aanraden om dat nu alsnog te doen!

Heb jij dit inmiddels gedaan @Jel67 en zo ja, merk je een verschil?