Skip to main content
goedendag,

ik heb een tvontvanger Arris vip2952, nu wil ik deze uit het zicht plaatsen. Begreep dat dit mogelijk is met een afstandsbediening via bluetooth.

Wie kan mij vertellen of dit inderdaad mogelijk is met de arris vip2952 (ik zie aan de achterkant wel een bluetooth uitgang zitten) en welke afstandbediening dan een aanrader is.

Alvast bedankt voor het meedenken.

sabrina
Deze ontvanger heeft geen bluetooth ondersteuning. (Het is dus niet mogelijk met de Arris 2952)



Wel de 4K ontvanger. Tenminste... de nieuwe 4K ontvanger zal dat nog krijgen maar heeft dat momenteel nog niet.

De oude 4K ontvanger (zte 8001) wordt niet meer verstrekt.



Een 4K ontvanger krijg je alleen bij het 4K abonnement. Dat kan alleen bij een lijncapaciteit van minimaal 100 Mb/s afgenomen worden.
Dankje. Dat zou dus een optie zijn.



weet je toevallig ook iets over helemaal ontvanger-loos kijken? Begreep dat dit nu via de app op recente samsung tv al mogelijk is..
Ja, dat klopt. Het heeft niet de beeldkwaliteit van de ontvangers (app 720p50; ontvanger 1080i50) en niet alle funcionaliteiten**. KPN gaat natuurlijk niet met hun eigen app concurreren met de ontvanger (à € 5 per maand).

Ook zijn een deel van de zenders niet beschikbaar w.o. de Duitse geloof ik.

**App's zijn uiteraard niet beschikbaar via de KPN ITV app.

Maar op een recente Samsung (v.a. bouwjaar 2017) kan je 'm gebruiken.



Maar het kan dus wel. Zie:

ITV kijken zonder kastje en kabels met de KPN Smart TV app.



Als je tv met wifi verbonden is hoeft ie dus alleen in het stopcontact (enige kabel) te zitten.



De ontvanger kan echter niet opgezegd om € 5 per maand te besparen.
Hi Sabrina, welkom op het forum.



Naast de goede informatie van Peter, waarvoor wederom dank, kun je ook een IR extender (oogje) overwegen om de ontvanger uit zicht te plaatsen. Zie ook dit topic waar ik een tijd geleden een antwoord heb gegeven.