Skip to main content

Goedemiddag,

 

De display van mijn TV-ontvanger blijft haperen op het getal 8. Ik heb al gereset, maar dat lost het probleem niet op. Kan ik een nieuwe TV-ontvanger krijgen?

Ha @Nancy01  welkom! Je kunt de Motorola omruilen via onze servicetool. Mocht je er niet uitkomen, kunnen wij het ook voor je regelen. Dit kan telefonisch (0800-0402) of bij mij! Vul in dat laatste geval even je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en, als je meerdere ontvangers hebt, graag even het serienummer van de defecte ontvanger in de persoonlijke opmerkingen. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er verder mee.


@Marcia_ ik heb mijn forumprofiel aangepast. Laat je mij aub nog weten of dit zo goed is?


Kan het kloppen dat je nog klant bij Telfort bent? In dat geval kan je het beste je vraag stellen op het Telfort forum of even contact opnemen met 0900-9596.


@Marcia_  hier was ik al bang voor….ben er nu heel de dag al mee bezig en telefonisch is een groot drama bij zowel KPN als Telfort. Maar bedankt in ieder geval.


Is het inmiddels wel gelukt? Ik kan begrijpen dat je telefonisch met KPN nergens komt, daar zij ook jouw gegevens niet op kunnen vragen. Waar loop je bij Telfort tegenaan dan? Voor zover ik weet, zouden zij jou gewoon moeten kunnen helpen 😞.


@Marcia_ ik krijg geen contact met Telfort. Telefonisch is de wachttijd dusdanig lang, dat de verbinding verbroken wordt en dat ik op een later tijdstip moet terugbellen. Chatservice via de site is niet beschikbaar, dus heb op dezelfde manier mijn vraag gesteld in het forum. Tot op heden nog geen reactie vernomen...


Ik zie inderdaad dat je een topic aangemaakt hebt daar, heel goed! Mijn collega's zullen dit zo snel mogelijk oppakken, zoals in het betreffende topic aangegeven 🙂