Skip to main content

Ik heb nu 2 maand de TV ontvanger van KPN (De nieuwe) deze heeft 2 maand zijn werk goed gedaan maar sinds dinsdag weigert die beeld/geluid door te sturen.

 

Alle kabels zitten er in en heb ze allemaal getest of deze het nog deden.

Ik had de ontvanger weer werkend maar dit was niet van zeer lange duur (Max 5 minuten) Daarna ging die weer op zwart beeld zonder geluid.

Ik vind dit niet gepast vooral niet voor het maand bedrag wat ik er voor betaal.

 

Ik heb nu 2 maand de TV ontvanger van KPN (De nieuwe) deze heeft 2 maand zijn werk goed gedaan maar sinds dinsdag weigert die beeld/geluid door te sturen.

 

Alle kabels zitten er in en heb ze allemaal getest of deze het nog deden.

Ik had de ontvanger weer werkend maar dit was niet van zeer lange duur (Max 5 minuten) Daarna ging die weer op zwart beeld zonder geluid.

Ik vind dit niet gepast vooral niet voor het maand bedrag wat ik er voor betaal.

 

Ik heb het kastje 2 uur aan gehad maar deed helemaal niets. SCHANDALIG


Goedemorgen beste even bellen met kpn gratis 0800 0402 dan komt het zeker wel weer goed succes.🙂👍


Goedemorgen beste even bellen met kpn gratis 0800 0402 dan komt het zeker wel weer goed succes.🙂👍

Thanks gelijk gedaan. maar is niet door de klantenservice op te lossen (Dus wordt naar de juiste afdeling doorgezet)


Ik heb het probleem gevonden.


Ik heb het probleem gevonden.

@thijs053_nl Kun je hier ook aangeven wat het probleem was?


Hoi @thijs053_nl, fijn dat het opgelost is! 

Ik heb het probleem gevonden.

@thijs053_nl Kun je hier ook aangeven wat het probleem was?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Hoe is het uiteindelijk opgelost en welk probleem speelde er?