Skip to main content

Recent kreeg ik een nieuwe tv ontvanger actief aangestuurd door kpn, oude is verouderd. Nu heb ik thuis 2 (oude) ontvangers,  mijn abonnement is ook voor 2 ontvangers. Ik heb 1 nieuwe ontvangen,  dat is prima. Wil de twee ontvangers retour sturen, maar passen jullie ook mijn abonnement aan dan? En waar naar toe opsturen, met welke gegevens daarbij?

Admin: nieuw topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Beste @Annabel3107 

Het apparatuur kun je terugsturen naar:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

Stop een briefje met je adresgegevens in de doos en bewaar het verzendbewijs (wat je krijgt bij het Post-nl-inleverpunt) goed.

Ik weet niet welke abonnement je hebt, maar ik denk dat ze dat niet zomaar veranderen. Dit kun je zelf aanpassen in MijnKPN. 


Hey @Annabel3107, leuk dat je de kpn community een vraag stelt, welkom op ons forum :) 

Heb je een tv-ontvanger thuis die je niet meer gebruikt?
Een tv-ontvanger die je niet meer gebruikt ontvangen we graag retour. Zo zorgen we ervoor dat alle bruikbare onderdelen weer een nieuw leven krijgen in gerecyclede apparaten :seedling:  
Let op: voordat je de ontvanger retour stuurt pas eerst je abonnement aan. Anders blijf je er huur voor betalen. Via MijnKPN meld je heel eenvoudig de tweede ontvanger af. In de bevestigingsmail ontvang je instructies over het retourneren van het apparaat, 

Meer info: KPN apparatuur terugsturen