Skip to main content

Al 7 jaar hebben we dezelfde kastjes voor de tv.

Na verschillende software updates is het systeem traag. Het duurt een paar seconden voordat hij naar een ander kanaal zapt, en de gids openen duurt zelfs 5 seconden. Ook krijgen we 2 a 3 keer per week een zwart scherm en kunnen we niets meer waardoor we het kastje moeten resetten.

 

We geven dit nu al bijna een jaar lang aan maar er wordt niets mee gedaan.

Onder het mom dat het beter is voor het milieu om niet iedereen hun tv kastjes te wisselen.


Mijn samenvatting:

KPN doet alles voor nieuwe klanten, maar wanneer je eenmaal klant bent, dan is de service 0,0. 


Hebben meer mensen hier last van?

Het mom van het milieu is zeker geen mom, dat is een speerpunt van KPN, maar dan moet je wel gewoon een goed werkend systeem hebben.

Dus, welk TV kastje heb je in huis? Motorola kan je gelijk omruilen.

Hoe is deze aangesloten op het modem?

Gebruik je bijvoorbeeld daar DVS systemen voor? (men noemt het draadloos, maar het werkt via het lichtnet)

In geval van kabels, welke kabels gebruik je?

Heb je al eens een frisse start gedaan?


Wij hebben een Arris VIP2952 V2.

verbonden met ethernet kabels, Cat6


Al 7 jaar hebben we dezelfde kastjes voor de tv.

Na verschillende software updates is het systeem traag. Het duurt een paar seconden voordat hij naar een ander kanaal zapt, en de gids openen duurt zelfs 5 seconden. Ook krijgen we 2 a 3 keer per week een zwart scherm en kunnen we niets meer waardoor we het kastje moeten resetten.

 

Wij hebben een Arris VIP2952 V2.

Verbonden met ethernet kabels, Cat6

 

We geven dit nu al bijna een jaar lang aan bij KPN maar er wordt niets mee gedaan. Sterker nog, ze willen ons niet helpen.

Onder het mom dat het beter is voor het milieu om niet iedereen hun tv kastjes te wisselen.

Ook geven ze aan om te resetten, maar dat doen wij al 2 a 3 keer per week.

 


Mijn samenvatting:

KPN doet alles voor nieuwe klanten, maar wanneer je eenmaal klant bent, dan is de service 0,0. 


Hebben meer mensen hier last van?

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic, twee keer hetzelfde plaatsen is niet nodig


Okee, die basis is goed, frisse start al gedaan?

Welk modem heb je? En heb je dsl(zoja welke snelheid) of glasvezel?


Experia Box v10, wij hebben DSL. 
100mb download / 10 mb upload (is volgens mij de hoogste)

 

frisse start hebben wij al meerdere keren gedaan


Vraag al eerder gesteld. En dáár zijn ook reacties.

 

Admin: meeverplaatst


Kpn paste daar mijn titel/vraag aan.

 

ik wil mensen laten zien dat de service belachelijk slecht is.

 

Admin: meeverplaatst


Hallo? KPN???? 
 

gaat iemand nog wat aan mijn klacht doen?


Ja dat gaat ongetwijfeld gebeuren maar geef het nog enige tijd alsjeblieft.

 


@Macabeus nou nee hoor, vandaag opnieuw geen reactie gehad.

 

 


Hoi @sjoerdje . Je schrijft dat je meerdere kastjes hebt? Wat gebeurt er als je ze omwisselt? Doorgaans zijn dit prima tv-ontvangers maar er kan er natuurlijk eentje bijzitten die kuren begint te vertonen. 


Beste Erwin,

 

wij hebben 2 dezelfde kastjes.

zojuist geprobeerd, dit geeft helaas geen beter resultaat.

 

ik ben al ongeveer een jaar bezig met kpn via Facebook messenger, om te klagen over dit probleem. Maar er is nog steeds geen passende oplossing aangeboden.

 

ik wordt letterlijk van t kastje naar de muur gestuurd. Nieuwe klanten krijgen alles, en de bestaande/vaste klanten laten jullie vallen. Zo zie ik het. 


Er is wel verschil in zap tijd tussen de meest recente tuner en de tuners die jij hebt. Maar duurt het écht 5 seconden voordat je naar een andere zender bent gezapt? 

Kun je er desnoods een filmpje van maken? Zodat ik kan zien wat er precies gebeurt? 

Â