Hoi @JRe dat is inderdaad niet praktisch en niet standaard, werkt het weer? Ik zou hem anders gewoon even reset geven eerst.
@Remco van KPN Na de frisse start van de ontvanger komt na het opstarten weer de laatst bekeken zender in beeld.
Maar het is nog wel zo dat het na het opstarte even duurt voordat de ontvanger reageert op de afstandsbediening.
@Remco van KPN Na de frisse start van de ontvanger komt na het opstarten weer de laatst bekeken zender in beeld.
Maar het is nog wel zo dat het na het opstarte even duurt voordat de ontvanger reageert op de afstandsbediening.
Fijn dat het dan toch gelukt is @JRe, soms duurt het even voordat hij weer online komt. Mooi dat hij dan weer werkt!
@Remco van KPN Helaas, het ging een tijdje goed, maar nu niet meer. Hij start weer altijd op met Viaplay. Daar valt mee te leven, maar misschien wel te verhelpen in een volgende update.
@Remco van KPN Sinds mijn vorige bericht is het niet verbeterd, nog steeds “automatisch” Viaplay bij het opstarten.
Intussen een nieuw euvel, beeld en geluid lopen helemaal niet meer synchroon.
Wat nu te doen?
Omdat daar in een ander topic naar werd gevraagd, de volgende gegevens.
Wij hebben glasvezel 200/20 Mbit/s, het crème bovenstuk van het glasvezelkastje is ongeveer een jaar geleden vervangen door een zwarte, dan ongeveer 20 meter cat5 kabel naar een eigen Fritzbox 7590 (up to date), en 2 meter cat5 naar de ontvanger, van daar af 2m HDMI naar een Philips TV van een jaar of vier.
Graag je reactie.
Vreemd @JRe, het geluid loopt rechtstreeks via de tv zelf? Je zou kunnen kijken of je verder komt met dit artikel:
Mochten de problemen aanhouden dan zou ik even contact zoeken met de klantenservice. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!