Skip to main content
Hoi,



Sinds een week gaat onze tv ontvanger zo maar uit terwijl we Netflix kijken. Ook lopen series op Netflix ineens vast (soort pauzebeeld dus) waarna enkel opnieuw opstarten via knop aan de achterzijde van het kastje nog maar mogelijk is.



Bij een online check op de KPN site om de hardware te checken krijg ik als resultaat dat zowel de Experiabox als mijn 2 tv ontvangers goed zijn en niet omgeruild hoeven worden. Wie heeft een oplossing voor mij?



Tevens is de afstandsbediening kapot. Zappen lukt nauwelijks en sommige functieknoppen weigeren af en toe. Uiteraard al de batterijen vervangen en gekeken of ze goed contact maken.

Groeten, Kim
@Kim1975, heb je deze reset van de tv ontvanger al geprobeerd?

Een webcaremedewerker van KPN kan je een nieuwe afstandsbediening toesturen. Vul dan je profiel op dit forum aan met je naam, postcode + huisnummer en klantnummer, dan kan die medewerker je hier het snelste helpen.
Hoi, ja de reset heb ik al gedaan dat heeft het probleem helaas niet opgelost 😕
Hoe is je tv ontvanger verbonden met de Experia, rechtstreeks bekabeld of bijv. via een draadloze verbindingsset of switch?
Rechtstreekd bekabeld. Die in de slaapkamer wel via draadloze verbindingsset maar daar kijk ik bijna nooit dus of die hetzelfde probleem heeft zou ik niet weten eerlijk gezegd.
Rechtstreeks bekabeld zou het beste moeten zijn. Als die tv ontvanger in de slaapkamer het wel goed doet, dan is er iets mis met de tv ontvanger in de woonkamer of met de bekabeling. Heb je een andere kabel geprobeerd?
Nee nog niet maar ik kreeg gister een mail van KPN dat mijn modem verouderd is. Wellicht is het probleem met de nieuwe Experiabox opgelost. Ik wacht dat even af. Dank voor je hulp zo ver! Groetjes, Kim
Hey Kim 🙂 Leuk dat je gebruik maakt van het KPN forum, wees welkom! Is het opgelost nu je een nieuw modem hebt ontvangen? Ik hoor het graag!


Hoi Nadia, bedankt voor je bericht. Ik heb de Experiabox gister ontvangen en 's avonds geïnstalleerd. Vooralsnog werkt alles zoals het zou moeten maar het "Netflix-uitval-probleem " nog niet kunnen testen. Zal vast uit de wereld zijn hiermee.

Wel heb ik nog steeds een niet goed werkende afstandsbediening (zie mijn eerste post). Zou fijn zijn als ik een vervangende zou kunnen ontvangen.
Ha Kim, my bad! Ik heb een nieuwe afstandsbediening op laten sturen. Je krijgt hiervan een bevestiging per SMS. De ab past in je brievenbus, je hoeft hiervoor niet thuis te blijven. Binnen 1 - 2 werkdagen is het bij je thuis.



Mocht je toch nog opmerkingen hebben over Netflix uitval problemen laat het dan (later) weten. We kijken graag met je mee naar een oplossing 🙂

Reageer