Skip to main content

Onze TV-ontvanger Arcadyan HMB2260 start erg langzaam op. We hebben ongeveer 2 weken geleden deze via de stappen op deze website gereset. Dit heeft even een positief effect gehad op de snelheid. Momenteel is het echter weer terug bij af en duurt het ongeveer 20 seconden na het aanzetten tot er beeld is.

Wie heeft er tips of kan dit eventueel omgewisseld worden?

Hoe zet u hem uit? Gewoon met de afstandsbediening? Of trekt u de stekker uit het stopcontact?


Via de afstandsbediening.


Hallo @FrisovanAsten Je hebt 'm dus al gereset, waarbij je ook de software opnieuw hebt ingeladen? En al je ander diensten zijn wel stabiel? Heb je één of meerdere ontvangers: ik heb het serienummer van de betreffende ontvanger even nodig. Dan kan ik m controleren. Zet je dit ook nog even in je Forum Profiel? 


Hi @FrisovanAsten, ik ben erg benieuwd naar de antwoorden op de vragen van mijn collega @Bart_ :slight_smile: Zou je ook nog willen vermelden wat het serienummer van de ontvanger is? Dan kan ik met je meekijken!


Hoi! Inmiddels in contact over dit issue. Serienummers zijn daar bekend en op te vragen mochten @Maja_ en/of @Bart_ er meer mee willen kunnen en willen doen.


Hoi! Inmiddels in contact over dit issue. Serienummers zijn daar bekend en op te vragen

Waar is ‘daar’ @FrisovanAsten:relaxed: Je hebt hier al via een andere weg contact over met ons begrijp ik? Dan lijkt het me handiger dat we ons daar via het forum niet dubbelop mee gaan bemoeien :wink: Ik hoor het uiteraard wel graag als je toch nog verdere hulp nodig hebt van ons!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via die andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!