Skip to main content

Ik zie hier reacties van mensen die hetzelfde ervaren als ik sinds de overgang van Telfort naar KPN.

Overschakelen naar een andere zender is bij tijd en wijle verschrikkelijk traag, soms wel tot 10 sconden lang

Regelmatig een update midden in een programma

Beeld wat bij even stilzetten tijdens de film om even een kop koffie te halen, gewoon verder geblokkeerd was = einde film, want moet dan hele boel opnieuw opstarten

Terugspoelen is er soms gewoon niet meer bij

Niet synchroom lopen van tekst en beeld 

en er zijn er vast nog wel een paar, maar die schieten me zo even niet te binnen.

 

Ik zie dat er updates zouden komen, maanden terug, dus heb even rustig afgewacht, maar ben het nu toch wel aardig zat aan het worden KPN.

Ligt het niet aan het oude modem van Telfort wat al bijna 9 jaar trouw naast de tv ligt?

 

Leuke is dat als je de vragenlijst op deze site invult, je uiteindelijk terecht komt op : Neem contact met ons op………...JA, HOE DAN ?????

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op het forum @Tijdvoorpauze! zou je kunnen aangeven welk type TV ontvanger je hebt en welke softwareversie hier op draait? Als je in het menu naar “Instellingen” gaat en vanuit daar naar “Informatie” zou je dit moeten kunnen zien bij “Hardware-versie” en “HTML versie”. Verder is het zo dat als deze op orde zijn dat in veel gevallen een reset van de TV ontvanger zoals aangegeven bij stap 2 voor verbetering zorgt. Zou je die kunnen doen als je dat nog niet gedaan hebt en laten weten of dit voor verbetering zorgt?