Skip to main content

Om moedeloos van te worden!!! De tv ontvanger start na een frisse start, hetgeen ik bijna elke dag moet doen, nog een keer op om nieuwe software te downloaden!! Al met al zit ik bijna een half uur zonder beeld!!! Dat kan toch niet!! En nergens kun je terecht voor hulp. WAARDELOOS, KPN!!! Doe er wat aan!! Grrrrrrr……..

Welkom op het forum.

 

Welke TV ontvanger van KPN heb je? 

Je kan wel “waardeloos” schreeuwen (hoofdletters), maar wij kunnen jouw gegevens niet zien.

Wij zijn net als jij klant van KPN.

Er kijkt wel een moderater mee, maar die hebben het heel erg druk, als je wilt dat zij je helpen, vul dan je gegevens in je account volledig in.

Na het nieuwe menu zijn er problemen, vul ook je gegevens hier in. 

 

Om je te helpen hebben we de volgende gegevens van jou nodig op hier nodig?

Welke KPN IPTV ontvanger heb je?

Hoe is hij met de Experia box aangesloten? 

Wat is jouw echte downloadsnelheid? 

Elke dag? zet je hem uit? 

Bij ons staat hij altijd aan (stand by of aan) en ik hoef zelden de decoders opnieuw op te starten (gelukkig). 

 

 


Dag Joop,

KPN heeft alles 3 jaar geleden zelf aangesloten en alles werkte prima. Tot er een laatste update van nieuwe software kwam. Toen ging het steeds mis. Ik heb van dit probleem heel veel klachten op het forum gelezen, dus……..

in het verleden was KPN heel goed bereikbaar, nu is dit knap lastig. Medewerkers van de telefooncentrale hebben vaak geen verstand van jouw probleem. Lezen alles gewoon van een scherm af en terugbellen wordt er ook niet gedaan. Vandaar mijn frustratie!

Wellicht een idee, om zo nu en dan een nieuwe ontvanger te sturen en dan bedoel ik echt een nieuwe.…

Als er dan toch een moderator meekijkt, is dit een goed plan, mijn inziens..

Wel typisch dat zo’n moderator het knap druk heeft. Zegt dat niet erg veel over KPN??

Groet

 

 


Beste @Marleijn, welkom! Hoe staat het er nu voor? Werkt de ontvanger inmiddels weer? Zoals @joop2011 aangeeft, hebben we het inderdaad behoorlijk druk hier. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er mee.


Hallo Marcia,

Ik heb nog steeds problemen met de ontvanger. Moet steeds opnieuw naar instellingen om te resetten en dan doet hij het weer effies. Ik heb mijn profiel inmiddels aangepast...


Wat irritant.. Ik zie niet meteen iets raars. Wat bedoel jij met een frisse start? Je kunt via de instellingen kiezen voor ‘herstart’, ‘fabrieksinstellingen’ of ‘software verwijderen'. Wil je dat laatste eens proberen? Op het moment dat de ontvanger herstart, merk je dan ook dat het internet uitvalt of zie je verandering in de lampjes op de Experia box?


Hoi Marcia,

Bij mij in mijn scherm van instellingen staat ook: FRISSE START. ( is toegevoegd aan de laatste update). Als ik dat doe, dan herstart de ontvanger weer, dat duurt en duurt en duurt, en daarna herstart de ontvanger nogmaals, en dat duurt en duurt en duurt…… Ik kan dan een half uur geen tv kijken. Erg vervelend als je naar je favoriete programma wilt kijken!

ook: SOFTWARE VERWIJDEREN heb ik meerdere malen gedaan. Er verandert niets in de Experia Box. Ondertussen lijkt het me meer tijd voor een nieuwe ontvanger, want het is gekomen toen er een laatste update van jullie software is geweest. Van tevoren geen last.….


Sorry voor de late reactie! Ik ben bang dat het toch een ‘spontaan herstartende ontvanger’ is. Wil je het startbericht van dat topic eens doorlezen? Schetst dat jouw situatie ook een beetje? In dat geval wil ik je adviseren om in dat topic te reageren op de vragen die gesteld worden. We hebben dit namelijk in onderzoek en werken aan een oplossing!