Skip to main content

Iedere dag nu voor een week update de tv ontvanger. Denk dat er fout is met mijn tv ontvanger of modem.

Ik heb dit nu ook al 3 x gehad in 2 weken. Ik ben kpn abbo. Is dit een update?? 

 

Admin: afgesplitst en aan bestaand topic toegevoegd


Beste @Zizou72 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de tv ontvanger, ik heb dan ook een paar vragen voor je:

  • Welke type modem / tv ontvanger heb je?
  • Hoe is de tv ontvanger aangesloten met de modem? (bekabeld of draadloos met DVS)
  • Wat is jou maximale internetsnelheid bij jou thuis?
  • En zou je je tv ontvanger eens een “harde reset” willen geven?

Het nieuwe TV menu: 

 

Het oude TV menu:

 

Lukt het niet met de afstandsbediening, dan kun je het ook nog op de volgende manier doen: 

Laat je het even weten of dit het probleem oplost? Alvast bedankt. :wink:


Bedankt voor je reactie. Ik heb een Arris 2952 ontvanger. En experia box V10. Alles is bekabeld. Download Snelheid is vandaag 122 wat normaal is echter upload is maar 57 waar normaliter 300! Vandaag nog geen probleem gehad. Indien wel volg ik je advies mbt harde reset. Wat is DVS?


Wat is DVS?

DVS is een draadloze verbindingsset:

😉


A zo! Ik heb deze zomer wel een TP LINK WiFi versterker aangeschaft. Dat werkt wel goed in de tuin;-D


Hallo @Zizou72, welkom! Wat ontzettend irritant zeg 😞. Heb je de software al opnieuw ingeladen, zoals Dennis adviseerde? Of ben je inmiddels niet meer tegen problemen aangelopen? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?


Hoi. Gisteravond starte de tv ontvanger wederom opnieuw op. Ik heb zoals voorgesteld een reset uitgevoerd die ongeveer 30 min duurde. Tot heden geen probleem. Laten we hopen dat dit zo blijft


Ja, dat hoop ik ook! Mocht je onverhoopt toch nog ergens tegenaan lopen, weet je me te vinden.