Skip to main content

Mijn TV ontvanger wordt erg heet en start regelmatig opnieuw op. Is het mogelijk om een nieuwe te ontvangen?

Welkom hier @MJvR! Sinds wanneer merk je dat de ontvanger heet wordt? De temperaturen liepen afgelopen week erg hoog op. Heb je de ontvanger een beetje koel kunnen houden met dit warme weer? Als de ontvanger gevaarlijk heet wordt dan moeten we die uiteraard vervangen. Laat het maar weten! 


Beste @Lisa , Bedankt voor je reactie. Gisteravond merkte we op dat de tv ontvanger erg heet was geworden nadat hij de afgelopen tijd al meerdere malen plotseling uitviel. Ik zie geen verband met het warme weer.  Sowieso schijnt de zon er nooit op. En hij werd zo heet, dat de plek waar hij op stond ook gloeiend heet aanvoelde. Dus lijkt mij niks het met weer te maken te hebben.. 


Check, check, dubbel check! Anders heb je straks hetzelfde probleem met een andere ontvanger. Dat zou zonde zijn. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer is voldoende. De laatste 3-cijfers kun je invullen bij ‘Persoonlijke Opmerkingen’. Hoor graag! 


Ik mijn profiel gegevens ingevuld. Ik hoor graag van u.

Groet, Marieke


Oehh, excuses! Ik had het even meteen moeten vragen. Wat is het serienummer van de ontvanger? Ik zie momenteel twee aangesloten namelijk. Serienummer vind je onderop de ontvanger:blush:


J415160374. Is dit het serienummer? Staat er niet heel duidelijk bij. 

Artikelnummer is 845847

 


Ja! dat is het serienummer [J415160374]. Ik heb de afdeling logistiek gevraagd een omruilafspraak in te plannen voor deze ontvanger. Zodra zij dit hebben goedgekeurd ontvang je een bevestiging met daarin de gegevens over de verzending. De doorlooptijd van logistiek is momenteel 3 werkdagen, dus het kan even duren. 

Als je ondertussen nog vragen hebt, dan hoor ik het graag! :blush:


Bedankt voor de service!