Skip to main content

Mijn Tv ontvanger wordt erg heet, kan mijn hand er nauwelijks ophouden, vooral rechtsboven, stinkt naar kunststof. Ontvanger valt uit en herstart. Opnieuw gestart en software weer geïnstalleerd. Geen verschil. Ben bang dat de tv ontvanger in brand zal vliegen.

gaat om Artis vip2952 serienummer m11453TWA 228 , en nummer 845846

Hoi @FrankenR, welkom op het forum! Oei, dat klinkt niet al te best… Ik kijk graag even met je mee. Zou je je contactgegevens toe kunnen voegen aan je profiel? Graag een seintje wanneer dit gebeurd is, dan help ik je verder!


Ik had al een profiel aangemaakt met naam en adres en nu ook klantnummer pas toegevoegd


De ontvanger start nu helemaal niet meer op


Sebastiaan, ik heb maar even gebeld met 08000402 want via dit medium duurt te lang. Ik krijg een nieuwe ontvanger, dus ws opgelost 


Hoi @FrankenR, welkom op het forum! Oei, dat klinkt niet al te best… Ik kijk graag even met je mee. Zou je je contactgegevens toe kunnen voegen aan je profiel? Graag een seintje wanneer dit gebeurd is, dan help ik je verder!

Dit duurt te lang Sebastiaan. Had binnen een dagdeel wel oplossing verwacht. Daarom maar gebeld met 0800 0402


Mijn excuses @FrankenR, ik ben altijd vrij op woensdag… Heb je het kastje inmiddels binnen?


Ik heb het kastje binnen. Het werkt trager dan het vorige. Wat opvalt is dat aan de onderzijde een productiedatum staat van juli 2014. Is dat niet heel vreemd? Mijn vorige tv ontvanger had ik sinds 2015 en daar stond aan de onderzijde een productiedatum van 2015. Heeft KPN een partij oude apparaten opgekocht of is dit een gebruikt exemplaar dat is opgeknapt ?


Oei.. Als het goed is, is dit geen gebruikt exemplaar. Welk type heb je gekregen?