Skip to main content

Hallo KPN.

Na de laatste update voor de tv gids , die nu idd vlot werkt .

Heb ik nu weer het probleem dat de tv ontvanger nu weer continu opnieuw opstart .

Dit is zeer irritant tijdens de voetbal of Netflix kijken!

Frisse start gegeven helpt niet ,software er opnieuw op gezet helpt niet!!!!!

20-01-2021 heeft de ontvanger na de nieuwe software er opnieuw op gezet te hebben 4 x opnieuw opgestart!!! En bleef 1 x op 95p staat en deed niks meer!

Wat mij wel opvalt is dat de ontvanger erg heet wordt,  ondanks dat deze geheel vrij staat!

De ontvanger werd voor de update lauw deze heeft het dus zwaarder met de nieuwe software update!

Het gaat om een Arcadyan HMB 2260

Begin er redelijk klaar mee te worden zo !

 

Mvg Martin 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Hoi @cupramattie. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer de tv-ontvanger steeds opnieuw opstart. Je geeft aan dat de tv-ontvanger erg heet wordt, dat is niet de bedoeling. Het kan dat de ontvanger warmer wordt wanneer je het een lange tijd aan laat staan. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik voor je uit hoe we dit probleem kunnen verhelpen. Ik hoor graag van je!


Hallo Vikash.

 

Wat is lang aan staan voor een ontvanger !?

Bij mij is die hooguit 5 uur aan door de week , in het weekend langer omdat ik dan radio luister!

Afgelopen weekend zaterdag netflixen na 5 minuten stopt de film en begon ook iedere keer op te starten!

 

Ik houd het in de gaten , en als de ontvanger weer raar begint te doen meld ik het hier weer!

Maar dit moet niet te lang doorgaan zo ,dan ben ik weg bij KPN 

Ik heb nog een oude experia box v8 van toen het nog Telfort was !

 

Ik heb wat ingevuld nu op mijn profiel!

 

Mvg Martin 


Aanvulling op voorgaande post!

Nu vanavond 21 - 01 - 2021 om 21.10 begint het gedoe weer , is nu alweer voor de tweede keer aan het opstarten!

En zal dat wel weer 3 a 4 x doen,

En voelt ook weer heel warm aan bovenop 40 a 45 graden!

 

De ontvanger staat nog maar net 3 uur aan!:rage:

 

Hoop snel op reactie , en oplossing!

 

Mvg Martin 


Bedankt voor jouw bericht. Het lijkt mij duidelijk dat deze tv-ontvanger aan vervanging toe is. Ik zal aan onze logistieke afdeling doorgeven dat er een nieuwe tv-ontvanger naar jou verstuurd moet worden. Zodra ik een reactie krijg op deze vraag kom ik er op terug. 


Hallo Vikash.

 

Is al allemaal geregeld heb inmiddels al een nieuwe ontvanger!

En gisteren de hele avond tv kunnen kijken zonder problemen!

 

Maar alsnog bedankt voor je  reactie!

Mvg Martin. 


Aanvulling , heb met de klantenservice gebeld!

En alles uitgelegd wat er aan de hand was!

Mvg Martin. 


Wat goed om te lezen dat de tv-ontvanger inmiddels al is omgeruild en dat daarmee de problemen ook gelijk zijn verholpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag!