Skip to main content

Hi, ik heb onlangs twee nieuwe Arris VIP5202 ontvangers ontvangen, maar niks gehoord over retour sturen o.i.d.

Dus heb ik dat bij de KPN winkel in Tilburg nagevraagd, en een medewerker vertelde me aan de deur dat ik ze daar kon inleveren. Dus mijn vrouw stond donderdag jl. met de twee boxen aan de deur, waarvan men nogalvreemd opkeek. Uiteindelijk hebben ze de boxen wel ingenomen, maar konden ze geen ontvangstbewijs uitgeven 🤔 Nu ben ik bang dat ze niet zijn afgemeld. Kan dat alsnog gedaan worden? Het gaat om de twee HMB2260 ontvangers.

Hoi @PolarMonk. Wat goed dat je het hier aangeeft. Ik heb het gelijk voor jou nagekeken en zag dat er vier tv-ontvangers aangemeld waren in onze systemen. Ik heb de oude tv-ontvangers (HMB2260) alsnog voor jou afgemeld en aangegeven dat je het in de winkel hebt ingeleverd. Als je verder nog andere vragen hebt, dan hoor ik het graag van je!


@Vikash Superbedankt! Maar ik snap iets niet. Ik heb woensdag van KPN een brief ontvangen met het verzoek de twee HMB’s in te leveren. Dus donderdag even gebeld: ze waren reeds aangemerkt als zijnde ingeleverd. Of is dat een andere status dan afmelden?


Ja dat is inderdaad iets anders. Ik heb zelf aangegeven dat de ontvangers zijn ingeleverd door jou, dit is dus afgelopen donderdag ook al eens gebeurd en was dus eigenlijk niet meer nodig. Daarnaast heb ik de ontvangers afgemeld in onze technische systemen.