Skip to main content

Hallo Thomas, of collega.

 

Ik heb een downloadsnelheid van 60 Mbps, toch houdt ook mijn ontvanger niet de HD weergave op de TV ontvanger vast, ik heb er 2, maar ik zou al heel blij zijn,als een van de twee op HD zijn signaal doorgeeft, ik heb niet voor niets een LG Oled aangeschaft

 

mvrgr

Jan

 

*admin: afgesplitst

Heb je de TV ontvangers al eens naar factory reset gezet? En wat gebeurd er, als je 1 TV ontvanger stroomloos houdt en dan de andere op HD zet?


Wil het wel eens proberen, maar geloof niet dat dat de oplossing zal zijn, maar niet geschoten is altijd mis


Hallo Jeroen,

 

kun je nakijken of er iets dergelijks ook aan de hand is? ik heb inmiddels mijn 3e TV ontvanger en de HD instelling wordt niet vastgehouden ?


*Admin: afgesplitst van originele topic en samengevoegd met eigen topic.


Hallo Thomas, of collega.

 

Ik heb een downloadsnelheid van 60 Mbps, toch houdt ook mijn ontvanger niet de HD weergave op de TV ontvanger vast, ik heb er 2, maar ik zou al heel blij zijn, als een van de twee op HD zijn signaal doorgeeft, ik heb niet voor niets een LG Oled aangeschaft

 

mvrgr

Jan

 

*admin: afgesplitst

 

Welke KPN tv ontvanger heeft?

Welke Experiabox (KPN router / modem)?

Hoe is de KPN tv ontvanger met de Experiabox verbonden?

 

P.S.

Er brand geen HD lampje meer op de KPN tv ontvanger. 😉


Wil het wel eens proberen, maar geloof niet dat dat de oplossing zal zijn, maar niet geschoten is altijd mis

Heb je het al kunnen testen?


Wil het wel eens proberen, maar geloof niet dat dat de oplossing zal zijn, maar niet geschoten is altijd mis

Heb je het al kunnen testen?

Getest en geen resultaat, nog steeds geen TV ontvanger op HD kunnen zetten.


Wil het wel eens proberen, maar geloof niet dat dat de oplossing zal zijn, maar niet geschoten is altijd mis

Heb je het al kunnen testen?

Getest en geen resultaat, nog steeds geen TV ontvanger op HD kunnen zetten.

Welke KPN tv ontvanger heeft?

Welke Experiabox (KPN router / modem)?

Hoe is de KPN tv ontvanger met de Experiabox verbonden

Het betreft een Arris VIP2952

Aangesloten met kabel op een Experia V10A box

mvrgr

Jan

 


Ik vraag me af of je dat in kan stellen.  De ontvanger kiest toch automatisch voor beste verbinding??


Wil je je profiel alvast invullen? Een KPN medewerker kan dan nog het één en ander nakijken op je verbinding.


Hallo King006,  wat wil je nog meer in mijn profiel zien, ik zie geen openstaande velden ?

 


@JanvonFlotow,

Alles waar ‘privé’ bijstaat zien alleen KPN medewerkers. Vul daar je postcode en huisnummer in. Dan kunnen ze het oppakken


Ingevuld en Aangevuld 


Hi @JanvonFlotow

Ik heb dit even bekeken. Ik zie echter dat beide ontvangers de HD functie al aan hebben staan. Toevallig al contact met ons gehad? 

Ik hoor graag van je. 


In beide menu's van de TVT ontvangers staat de keuze op SD en deze zijn niet te wijzigen

en het beeld is zeker geen HD kwaliteit, vooral te zien tijdens de irritante reclames van de goksites waarin met de gekleurde snippers gegooid wordt.

 

 

 

 


Hallo @JanvonFlotow 

Met behulp van @Maja_ kijk ik even naar jouw technische instellingen. Ik zie dat jij 2 iTV onvangers mag aansluiten, waarvan er 1 op HD mag staan. Ik zie ook twee onvangers aan jouw account hangen, en beiden staan ingestelt dat ze HD willen gebruiken als dit kan, maar vreemdgenoeg staan beiden niet op HD.

Ik snap niet waarom dit niet goed gaat. Ik stel voor dat een moderator dit geval via een ticket doorspeelt aan ons STB team. Dan kunnen zij kijken waarom die ontvangers niet in HD willen gaan.


@JanvonFlotow zou je het nu nogmaals willen proberen? Eventueel even de ontvangers stroomloos maken. 


Hallo Alex,

 

helaas geen effect gehad, nog steeds houdt de ontvanger niet de instelling voor HD vast.

 


@JanvonFlotow,

Volgens mij had je dit al gedaan. Maar voor de zekerheid. Heb je al eens één TV ontvanger van de stroom gehaald en eraf gehouden? Herstart dan de andere en probeer het eens opnieuw?


Hallo King, in meerdere samenstelling geprobeerd dit weekend, allemaal met 0 resultaat

Geen van de 2 ontvangers wil de stand HD vasthouden in het beeldschermeninstellingen menu

 


Hopelijk kan @Alex_P nog iets betekenen 😃


Ik sta voor een raadsel. Ik twijfel of je met het juiste account inlogt. Zou eens de ontvanger helemaal willen resetten? Volg dan stap 2 via die link. Daarna hoor je weer in te loggen met je accountnummer. Als het goed is is dit het accountnummer eindigend op 3779. 

Ik hoor graag van je.