Klopt helemaal. Je gaat sinds kort voor iedere ontvanger die je in gebruik hebt betalen.
Hoi joep,
Dus ook voor degene die jezelf hebt aangeschaft ?
Gr. Jeroen
Dus ook voor degene die jezelf hebt aangeschaft ?
Ja. Zie ook kpn.com/extratvontvanger voor de officiële uitleg.
Ik heb 4 van de 6 tv ontvangers op tip van kpn zelf aangeschaft via iemand die stopte bij kpn .
Wow, iemand bij KPN heeft je aangeraden dit te doen?
@Jeetje30
Vreemde tip van die KPN man, die er waarschijnlijk niet meer werkt.
KPN werkt met bruikleen decoders.
Zelf gekochte decoders werken over het algemeen niet. (zover ik weet is dat ook illegaal)
De eerste KPN tv ontvanger zit standaard in het pakket.
Voor iedere extra moet je € 5,-- huur betalen.
De KPN tv ontvangers blijven allen eigendom van KPN.
Mag ik vragen waarom je 6 KPN tv ontvangers hebt?
Als je een Smart tv hebt van na 2016 kan je (op de meeste modellen, misschien alle (dat weet ik niet)) de KPN tv app gebruiken en via de app kijken.
Je moet dan wel het tv pakket hebben en je hebt dan dus minimaal 1 KPN tv ontvanger.
P.S.
Welke KPN tv ontvanger(s) heb je?
Inderdaad @Jeetje30 , tv-decoders van KPN heb je nog nooit kunnen kopen, worden uitsluitend in bruikleen verstrekt en moeten weer retour bij einde abo.
Grof gezegd: je hebt de gekochte decoders illegaal in je bezit en hoeft daarom ook niet op ondersteuning van KPN te rekenen.
Ik heb 4 van de 6 tv ontvangers op tip van kpn zelf aangeschaft via iemand die stopte bij kpn .
Wow, iemand bij KPN heeft je aangeraden dit te doen?
"iemand die stopte bij KPN"
Dat kan je op meerdere manieren opvaten. Dat kan een klant zijn die gewoon overgestapt is op een andere provider.
Nu beweren ze bij kpn dat je deze zelf aangeschafte tv ontvangers ook bij hun moet betalen om er tv op te kijken .
KPN heeft nog nooit tv ontvangers verkocht. Alle tv ontvangers waarop je tv van KPN kunt kijken zijn eigendom van KPN. Je krijgt ze alleen in bruikleen van KPN. En iedereen moet daar gewoon netjes elke maand voor betalen iedere maand. Dus jij ook.
Klopt helemaal. Je gaat sinds kort voor iedere ontvanger die je in gebruik hebt betalen.
Dat is niets "sinds kort" maar het is altijd al zo geweest dat je alleen bij KPN gehuurde TV ontvangers zou mogen gebruiken. Wat wel sinds kort gebeurt is dat hier pro-actief op gemonitored wordt en TV ontvangers boven het gecontracteerde aantal gedeactiveerd worden.
Natuurlijk weet ik dat maar ik vond het onnodig om dat mee te nemen in het antwoord.
Natuurlijk weet ik dat maar ik vond het onnodig om dat mee te nemen in het antwoord.
Toch is mijns inziens de lading van het antwoord daardoor wel heel anders.
Laten we wachten op een reactie van @Jeetje30
Er staan genoeg oplossingen hier vermeld.
Ik ben heel erg benieuwd naar de antwoorden van de topic starter.
Is het dan niet allang duidelijk wat de oorzaak van het deactiveren van één van de zes TV ontvangers?
Mijns inziens is er maar één vraag en dat is de vraag hoeveel TV ontvangers @Jeetje30 gecontracteerd heeft.
Uit het startbericht zou je kunnen opmaken dat hij er twee gecontracteerd heeft en dat zou betekenen dat uiteindelijk vier de zes TV ontvangers geblokkeerd zullen gaan worden. KPN zegt echter dat er vijf aangesloten kunnen worden en dat zou betekenen dat @Jeetje30 ook daadwerkelijk vijf TV ontvangers gecontracteerd zou hebben. In dat geval had hij die TV ontvangers niet hoeven kopen immers dan had hij ze een bruikleen gekregen.
KPN zegt echter dat er vijf aangesloten kunnen worden en dat zou betekenen dat @Jeetje30 ook daadwerkelijk vijf TV ontvangers gecontracteerd zou hebben.
Ah, ik las die vijf als een limiet gegeven de internetsnelheid op het contractadres. Die limiet heb ik trouwens nooit begrepen, want het gaat er natuurlijk om hoeveel ontvangers er tegelijkertijd gebruikt worden.
Maar inderdaad, erg duidelijk is het niet:
Volgens kpn zouden er maar 5 aangesloten kunnen zijn .
Nu kun je er bij kpn wel via de site 6 aanschaffen/ huren . Beetje raar toch ?
Nu nog graag een reactie van @Jeetje30