Skip to main content

Alles gedaan aan updates, opnieuw installeren, opnieuw fabrieksinstellingen op beide tv ontvangers. De ontvangers werken nog steeds slecht en de afstandsbedieningen van beide nu ook. Ik zou ze graag willen laten omruilen voor nieuwe. Hoe regel ik dat het snelst? Het is al verschrikkelijk moeilijk om überhaupt deze vraag ergens neer te leggen dus ben benieuwd of er reactie komt. Ben er behoorlijk klaar mee. 

Beste @Anthony Lampe , welkom op het forum. Vervelend om te horen dat je problemen ervaart met je tv ontvangers, Als de beste oplossing is om deze om te ruilen dan raad ik je aan contact op te nemen met de Klantenservice via 0800-0402. De collega's van de Klantenservice kunnen samen met je op zoek gaan naar de oorzaak van de problemen en welke oplossing het beste is. Laat je even weten of het gelukt is?


Misschien een rare tip: Upgrade je pakket naar 4K. je krijgt dan 2 splinternieuwe VIP5202 decoders. Direct daarna downgrade je weer naar je huidige pakket.

LET OP: Als je nu gebruik maakt van speciale aanbiedingen in je huidige pakket, kan je die voordelen kwijt raken. Check dus van te voren goed of je zonder problemen kan up/downgraden.