Skip to main content

Ik wil graag testen of mijn router, experia, wel in verbinding staat met mijn tv op slaapkamer,  er bonden via WiFi to link, of met mijn tv ontvanger een vusoloK4??

 

elly

Hallo @Ellydok , gewoon de tv-decoder aanzetten en als je beeld hebt is de verbinding goed anders krijg je een foutmelding op je scherm.

Is de tv-decoder rechtstreeks met de modem/router verbonden of anderszins, dat is me niet helemaal duidelijk uit je verhaal.

 


Ik kijk beneden via schotel, Canaal digital en boven had ik eenZGEMMA I55 kastje en die liep via de VUsoloK4 beneden.

 

door omstandigheden had ik de tv boven een tijd niet gebruikt en toen deed hij het niet eer, ook bleek de ethernet kabel geoxideerd bij een tussenstuk je, dus een tp link aangeschaft, het kastje geeft aan dat alles het doet. Maar ik krijg nog steeds geen beeld boven. Beneden doet alles het perfect.


Goedemiddag @Ellydok, kijk je televisie via KPN? Dan maak je gebruik van een digitale tv-ontvanger. Op onze website kun je vinden hoe je de digitale tv-ontvanger aansluit. Het apparaat van KPN kun je niet via de wifi aansluiten.