Skip to main content

De tv valt constant weg al van alles geprobeerd reset nieuwe software maar niks werkt

Admin: nieuw topic aangemaakt

Goedemiddag @Marco 1958, welkom! Welke ExperiaBox heeft u? Hoe zijn de ontvanger of ontvangers aangesloten? Bekabeld of draadloos?


Box V-10a alles is bekabeld aangesloten


Box V-10a alles is bekabeld aangesloten

Oke, dank u! Met de V10a zijn er op dit moment veel problemen volgens mij. Ik hoop dat een moderator van KPN u hiermee verder kan helpen of een andere klant. En ik hoop dat de tv snel weer normaal functioneert!


Als er een moderator van KPN kijkt dan graag

wat hulp hier


Hoi @Marco 1958, welkom hier. 

Haperend beeld dus, dat is knap irritant. Wat heb je al geprobeerd? Heb je het modem al eens herstart en de ontvanger voorzien van een reset? Of deze stappen voor haperend beeld doorlopen?


Allemaal al meerdere keren geprobeerd maar blijft hetzelfde 


Dat is wel balen. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik eens kijken wat ik nog voor je kan betekenen. 


Gedaan


Ik ben nog even op onderzoek geweest. Ik zie wat verbrekingen afgelopen dagen. Niet veel, maar wel een paar. Vandaar dat ik jouw modem even gereset hebt op afstand. Ik hoor graag of dat voor verbetering zorgt. 


Dat klopt ik was afgelopen week ook niet veel in appartement. Storing is nu gewoon weer aanwezig helaas 


Dat is wel balen. Ik heb daarom melding gemaakt bij de Technische Dienst, zij gaan het verder onderzoeken en zullen contact met je opnemen. Ik verwacht binnen een week. Ik hoor graag als er contact is geweest.Â