Skip to main content

Ik heb internet/tv sinds kort. Als ik tv wil kijken valt elke 20sec telkens tv helemaal weg (geen beeld en geen geluid) gedurende 3sec. Het rode/groene ledje vd tv ontvanger blijft groen. Het is op alle zenders. 
heb de tv ontvanger helemaal opnieuw opgestart, nieuwste vrrsie software na 10min geïnstalleerd maar probleem blijft. En nogal irritant. 
als ik Netflix kijk heb ik dit probleem niet. 

Hoi @Erwin1932

Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet vrolijk van wordt. Elke 20 seconden voor een paar seconden moeten wachten op beeld is niet fijn. Zo hoort je televisie ook niet te werken. Wat gek dat Netflix wel probleemloos werkt. Als je de software-reset al hebt uitgevoerd, lijkt het me goed om dit probleem verder te onderzoeken. 

Wil je me vertellen hoe je iTV ontvanger is verbonden met je Experia Box? dat kan op twee manieren. Met een directe kabel, of met draadloze adapters in je stopcontact. Mocht je meerdere tv ontvangers van KPN hebben; werkt het op de andere ontvanger wel goed? 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zo kan ik op afstand beter helpen.

Ik hoor graag je reactie!


Reageer